نوزدهمین مانور سراسری زلزله و ایمنی در مدارس مازندران برگزار شد

نوزدهمین مانور سراسری زلزله و ایمنی با شعار «مدرسه ایمن-جامعه تاب‌آور» همزمان با سراسر کشور در مدارس مازندران برگزار شد.

کد مطلب: ۶۸۸۴۳۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا-مازندران، نوزدهمین مانور سراسری زلزله و ایمنی صبح امروز چهارشنبه هشتم آذرماه در سراسر مدارس مازندران و به صورت نمادین در دبیرستان دخترانه ولی‌عصر (عج) با حضور معاون عمرانی استانداری مازندران برگزار شد.

ﺻﺒﺢ روز ﻣﺎﻧﻮر آژﯾﺮ «زﻧﮓ اﯾﻤﻨﯽ در ﺑﺮاﺑﺮ زﻟﺰﻟﻪ» نیز در ﺳﺎﻋﺖ ﺗﻌﯿﯿﻦ ﺷﺪه از ﻃﺮﯾﻖ رادﯾﻮی ﻣﺮﮐﺰ مازندران و از ﻃﺮﯾﻖ ﺑﻠﻨﺪﮔﻮﻫﺎی ﻣﺪرﺳﻪ به مدت یک دقیقه پخش شد و در ﻃﻮل آن داﻧﺶآﻣﻮزان در ﻣﮑﺎن‌های ﻣﻨﺎﺳﺐ ﭘﻨﺎه گرفتند و ﭘﺲ از اﺗﻤﺎم ﭘﺨﺶ آژﯾﺮ از محل‌های ﭘﻨﺎهﮔﯿﺮی ﺧﺎرج شده و ﺑﻪ ﺣﯿﺎط ﻣﺪرﺳﻪ رفتند.

نیروهایی انتظامی و راهنمایی و رانندگی محل برگزاری مانور را برای ورورد و خروج مصدومین آماده کرده و اعضای دانش‌آموزی هلال احمر مصدومین را منتقل کردند.

دانش‌آموزان چادرهای اسکان اضطراری را پس از خروج از ساختمان برپا کردند و دانش‌آموزان عضو تشکلات پیشتازان دانش‌آموزی در برقراری امنیت و نظم انتقال مصدومین و آسیب‌دیدگان نقش‌های سپرده شده را ایفا کردند.

نوزدهمین مانور زلزله و ایمنی در مازندران با همکاری آموزش و پرورش، سازمان دانش‌آموزی، راه و شهرسازی، نوسازی و تجهیز مدارس، نیروی انتظامی، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداتشی درمانی، شرکت گاز، شرکت توزیع نیروی برق، شرکت آب و فاضلاب، اداره کل مدیریت بحران، صدا و سیما، جمعیت هلال احمر و اورژانس مازندران، آتش نشانی ساری و شهرداری ساری برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار