پیام تشکر مدیر کل استان کرمانشاه از فرهنگیان:

موفقیت آموزش‌وپرورش سربلندی عموم فرهنگیان است

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کرمانشاه طی پیامی از فرهنگیان، پیشکسوتان و فرهیختگان استان قدردانی و تشکر کرد.

کد مطلب: ۶۸۷۸۵۱
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پانا، متن پیام تشکر مجید یزدان پناه مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از فرهنگیان به شرح زیر است:
به نام خداوند جان آفرین
همکاران ارزشمند فرهنگی، پیشکسوتان، فرهیختگان
با سلام و تحیات خاص
اینک که با عنایات خداوند سبحان مسوولیت سنگین دستگاه عظیم آموزش و پرورش را بر عهده گرفته ام، شاکر درگاه حضرت احدیت می باشم، چه اینکه نیک می دانم آموزش و پرورش سترگ جایگاهی است که هم از حیث کمیت و هم به لحاظ کیفیت با هیچ دستگاهی قابل قیاس نیست، حضور ارزشمند یکان یکان شما همکاران فرهیخته در آیین معارفه اینجانب موجب امتنان است. امیدوارم این مهم را بتوانم با تکیه بر الطاف بی بدیل خداوند و همراهی شما عزيزان به عالی ترین شکل ممکن به منصه ظهور برسانیم، زیرا اعتقاد، باور، ایمان و ایقان داریم اگر آموزش و پرورش بتواند در خصوص اصلی ترین وظیفه خود یعنی تعلیم و تربیت موفق باشد، بدون شک در آینده کهکشانی، پیشرفت، مدنیت و ترقی و کمال به جامعه خویش ارزانی داشته است.
رجای واثق دارم که این موفقیت و حرکت رو به جلو اتفاق نخواهد افتاد مگر در سایه وحدت، همدلی و پشتکار و صداقت. اینجانب اعتقاد و باور دارم موفقیت آموزش و پرورش سربلندی عموم فرهنگیان است، بنابراین دستان شما را می فشارم و برای به سرانجام رساندن این کشتی عظیم به ساحل پیشرفت و کمال کمک فرد فرد شما را خواهان و خواستارم.
در پایان از درگاه با عظمت دادار توانا سلامت همراه با سعادت را برای همکاران خوبم اعم از شاغلین عزیز و پیشکسوتان ارجمند خواهانم.
به امید روزان تابناک تر برای نظام تعلیم و تربیت استان سربلند کرمانشاه
مجید یزدان پناه
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار