فرمانداری بهارستان در همایش تجلیل از خانواده شهیدان مدافع حرم:

شهدای مدافع حرم برای پاسداری از دین اسلام شهید شدند

فرماندار بهارستان گفت: شهدای مدافع حرم برای پاسداری از دین اسلام و حریم اهل بیت (ع) و جلوگیری از تحریف شریعت و آئین پیامبر رحمت و معرفی چهره رحمانی اسلام و دفاع از مظلوم شهید شدند.

کد مطلب: ۶۸۷۶۴۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستانهای تهران، بیژن سلیمان پور در همایش تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم شهرستان بهارستان که در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: شهدای مدافع حرم در انجام رسالت بی بدیل و بی نظیر خود زمانی که استکبار جهانی، صهیونیست و وهابیت در تفکر معرفی وارونه دین مبین اسلام و آئین پیامبر رحمت بود با شجاعت و عزت و تعصب در مقابل تکفیری به مبارزه بر خاستند.
وی افزود: بدون شک اگر این از خود گذشتگی ها نبود امروز شاهد حضور داعش در داخل کشور بودیم.
فرماندار بهارستان با بیان این که در این مقطع زمانی مبارزه با تروریسم بین الملل که در کشتار زنان، مردان و کودکان بی گناه مرز و محدودیتی نمی شناسند، اضافه کرد: دشمن با ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی در فکر دسیسه بود اما به خواست خداوند و جانفشانی های شهدای مدافع حرم با رهبری مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) این تفرقه موجب پیوند بیشتر میان شیعه و سنی شد.
نماینده عالی دولت تدبیر و امید در شهرستان بهارستان گفت: هر انسان شجاع و بصیر بر اساس فطرت الهی خود در مقابله با استکبار به پا خواست و اعلم مبارزه با داعش را بر دوش گرفت.
سلیمان پور افزود: شهدای مدافع حرم در واقع ادامه دهنده شهدای کربلا بودند که با غیرت و تعصب در حمایت از حرم حضرت زینب(س) به پا خواستند و چه سعادتی بالاتر و والاتر از اینکه نامشان و جایگاهشان در کنار شهدا کربلا منظور شود.
فرماندار شهرستان بهارستان تصریح کرد: امروز که در کنار هم با اقتدار و آرامش نشسته ایم لحظه به لحظه این آرامش و عمر خود را مدیون شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافعان حرم هستیم و وظیفه داریم در همه محافل به این عزیزان ادای احترام کنیم .
این مراسم با حضور بیژن سلیمان پور فرماندار بهارستان، بخشداران، شهرداران و برخی از روسای ادارات شهرستان بهارستان در محل سالن جلسات پیامبر اعظم (ص) فرمانداری بهارستان برگزار شد.
شایان ذکر است، شهرستان بهارستان 16 شهید مدافع حرم را برای دفاع از حریم اهل بیت (ع) تقدیم کرده و در این مراسم با اهدای لوح تقدیر از خانواده این شهدا تجلیل بعمل آمد.

/خبرنگار: محمدعلی دهقانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار