قمی در گفت و گو با پانا:

حل مشکلات ریشه ای آموزش و پرورش به دولت و مجلس وابسته است

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: وجود مشکلات ریشه دار در آموزش و پرورش نیازمند همراهی دولت و مجلس بوده و صرفا وزیر در آن دخیل نیست.

کد مطلب: ۶۸۷۶۲۰
لینک کوتاه کپی شد

محمد قمی در گفت‌وگو با پانا، در خصوص روند عملکرد آموزش‌وپرورش در دولت دوازدهم عنوان کرد: به طور دقیق نمی توان عملکرد آموزش و پرورش را در این مدت کوتاه بررسی کرد ضمن اینکه این وزراتخانه مشکلاتی ریشه دار داشته که فارغ از وجود فردی خاص در تصدی این پست همچنان وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه نوع نگرش نظام به آموزش و پرورش بسیار اهمیت دارد، ادامه داد: از جمله مشکلات آموزش و پرورش مسائل مالی و استخدام نیرو است که این عوامل به کمک دولت رفع خواهد شد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به این شرایط وزیر فعلی روند کاری مثبتی داشته است و براساس شناخت از شرایط گزینه خوبی برای تصدی وزارت است.

قمی در مورد گمانه زنی ها مبنی بر سیاست زدگی در آموزش و پرورش بیان کرد: نه تنها آموزش و پرورش بلکه هر نهاد دیگری باید همسو با دولت حرکت کند و اکنون دولت اعتدال در کشور حاکم است و افرادی معتدل در دولت فعالیت می کنند لذا وزیر آموزش و پرورش نیز به فردی وعده نداده است.

وی تصریح کرد: در شرایط فعلی افرادی با سیاست های معتدل به کار گرفته شده بنابراین ممکن است افرادی افراطی در این بابت انتقاد داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار