رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور:

پژوهش در دولت تدبیر و امید اهمیت ویژه ای دارد

معاون رئیس جمهور گفت: امر پژوهش و تحقیق برای دولت تدبیر و امید از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

کد مطلب: ۶۸۷۵۲۶
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پانا، محمدباقر نوبخت عصر شنبه در آیین افتتاح نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان البرز گفت: از لحظه بازدید از غرفه های این نمایشگاه شاهد دستمایه‌های علمی و پژوهشی فراوانی بودم و این موجب مقبولیت است.
معاون رئیس جمهور افزود: با وجود حجم کاری فراوان برای ارائه لایحه بودجه سال 97 و تصویب آن در هفته جاری، زمانی را به حضور در استان البرز اختصاص دادم، چراکه استان البرز دارای اهمیت بالایی از نظر ژئوپلوتیک و ژئو استراتژیک است.
وی با بیان اینکه توسعه در کشور ها امتیاز و ارزشی است که کشورها بر پایه آن سنجیده می شوند، گفت: رئیس جمهور به سازمان برنامه و بودجه پس از احیا مسئولیت راهبری و توسعه کشور را بر همین مبنا سپرده اند.
نوبخت افزود: همه ما توسعه همه جانبه با 6 بعد را متصور هستیم، در نگاه ما توزیع ثروت در کنار تولید ثروت و عدالت اجتماعی مطرح شد.
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه ثروت یک کشور نیروی انسانی آن کشور است، بیان کرد: مسئله توسعه انسانی از سال 1990 مطرح شد، زمینه ای که سبب رشد تمام بعدی افراد شود و این خود سبب ساز ایجاد ثروت خواهد بود.
وی افزود: قطار توسعه لوکوموتیوی دارد وآن رشد علوم دانش بنیان است که منجر به اکتشافات می شود. مخترعان علمی تولیدگران ثروت در جامعه خواهند بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار