رتبه ممتاز مدارس اردبیل در ارزیابی برنامه تعالی

معاون آموزش متوسطه اداره کل از کسب رتبه ممتاز کشوری توسط دو آموزشگاه استان در ارزیابی برنامه تعالی خبر داد.

کد مطلب: ۶۸۷۲۳۲
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پانا، علی ورودی با اعلام این خبر گفت: آموزشگاه دوره اول متوسطه شهید خلبان ذاکر (1) ناحیه دو و ابتدایی شهید فاتحی ناحیه یک اردبیل موفق شدند در ارزیابی کشوری مدارس مجری برنامه تعالی مدیریت مدرسه در سال تحصیلی 96-95 حائز رتبه ممتاز شوند.
ورودی با بیان اینکه در سال تحصیلی 96-95 تعداد 224 آموزشگاه استان مجری برنامه تعالی مدیریت مدرسه بودند، اظهار داشت: در سال تحصیلی 97-96 به 411 آموزشگاه(55 آموزشگاه ابتدایی، 209 آموزشگاه متوسطه دوره اول، 112 آموزشگاه متوسطه دوره دوم، 35 آموزشگاه هنرستان) افزایش پیدا کرده است که این تعداد در مقایسه با سال تحصیلی گذشته 83.48 درصد را نشان می دهد.
وی ادامه داد: در سال تحصیلی گذشته تعداد 8 آموزشگاه موفق شدند که به مرحله کشوری برنامه تعالی مدیریت مدرسه راه پیدا کنند، که در ارزیابی های نهایی 2 آموزشگاه از استان اردبیل رتبه ممتاز را کسب کردند.
معاون آموزش متوسطه اداره کل افزود: تعالی مدرسه در بطن خود برنامه منسجمی دارد که مدیر می‌تواند با بهره‌گیری از آن نسبت به اجرای برنامه‌های هدفمند در مدرسه اقدام کند.
ورودی خاطر نشان ساخت: با توجه به سیمای مدرسه در افق چشم انداز 1404 در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و نیز سیاست ها وزارت متبوع بر ارتقای کیفیت آموزشی و بهبود مدیریت آموزشگاهی، این طرح می تواند نقش بسزایی را ایفا کند.
گفتنی است مدیران مدارس یاد شده در مراسم تجلیل از منتخبین ،در سی ام آبان ماه سال جاری که توسط سازمان ملی استاندارد وانجمن کیفیت ایران در سالن همایشهای صدا و سیما در تهران برگزار شده بود شرکت داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار