حمیدی در گفت‌وگو با پانا:

اعتبار 14 میلیارد تومانی برای تجهیزات وسایل ورزشی به استان‌ها ابلاغ شد

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش‌وپرورش گفت: اکنون 14 میلیارد تومان اعتبار برای تجهیزات وسایل ورزشی به استان‌ها ارسال شده است.

کد مطلب: ۶۸۷۱۳۴
لینک کوتاه کپی شد

مهرزاد حمیدی در گفت‌وگو با پانا، در پاسخ به این سوال که چه اعتباری در بودجه امسال برای تجهیز وسایل ورزشی دانش‌آموزان درنظر گرفته شده است، اظهار کرد: برای اجرای درس باکیفیت در مدارس نیاز به نیروی متخص، محتوا، امکانات، تجهیزات و فضای مناسب داریم.

وی ادامه داد: خوشبختانه در حوزه محتوا این کار تدوین شده و در 12 پایه راهنمای معلم داریم حتی در پایه دوازدهم که هنوز استقرار پیدا نکرده، معلم وجود دارد.

بهبود شاخص معلمان تربیت بدنی نسبت به دانش‌آموزان

حمیدی بیان کرد: در حوزه نیروی انسانی به نسبت سنوات گذشته به دلیل وجود 19 میلیون جمعیت دانش‌آموزی، شاخص معلمان تربیت بدنی به نسبت دانش‌آموز بهبود پیدا کرده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش‌وپرورش بیان کرد: با توجه به اینکه در حوزه درس تربیت بدنی 3 ساعت اضافه شده است نیاز جدید برای تامین نیروی انسانی برای ما ایجاد شد.

نقش موثر تجهیزات در کیفیت درس تربیت بدنی

وی همچنین اضافه کرد: حوزه تجهیزات به استفاده بهینه از زمان و کیفیت درس تربیت بدنی کمک خوبی می‌کند امسال نیز 3 میلیارد اعتبار به استان‌ها برای تامین تجهیزات تربیت بدنی ابلاغ شده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش‌وپرورش افزود: 3 میلیارد اعتبار دیگر توسط سازمان نوسازی ابلاغ می‌شود، 8 میلیارد دیگر نیز به خزانه برای ابلاغ فرستاده شده و 40 میلیارد اعتبار دیگر نیز از محل ارزش افزوده پیش‌بینی کرده‌ایم.

حمیدی اشاره کرد: باید تلاش کنیم تا تاخیر در تخصیص‌ها به حداقل برسد اکنون 14 میلیارد تومان اعتبار برای تجهیزات وسایل ورزشی به استان‌ها ارسال شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار