استاندار خراسان رضوی در مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم رشد:

جشنواره فیلم رشد باعث شده آموزش از بستر محدود کتاب درسی خارج شود

استاندار خراسان رضوی در مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم رشد گفت: حضور ده ها کارگردان برجسته ایران و جهان در جشنواره فیلم رشد باعث شده آموزش از بستر محدود کتاب درسی خارج شود.

کد مطلب: ۶۸۶۸۶۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، علیرضا رشیدیان در مراسم افتتاحیه چهل و هفتمین جشنواره فیلم رشد که جمعه 63 آذر 96 در مشهد مقدس برگزار شد اظهار داشت: امروز ایران اسلامی در زمره ۱۰ کشور برتر به لحاظ داشته های فرهنگی هنری در سپهر جهانی می درخشد.

وی افزود: جشنواره بین المللی فیلم رشد با گستره تأثیرگذاری که در نظام آموزشی کشور دارد دریچه ای برای رشد و تعالی انسانی است.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: حضور ده ها کارگردان برجسته ایران و جهان در جشنواره فیلم رشد باعث شده آموزش از بستر محدود کتاب درسی خارج شود.

رشیدیان خاطرنشان کرد: جشنواره بین المللی فیلم رشد کمک شایانی به پرورش نسل آینده کشور خواهد کرد و تداوم بخش این رخداد بزرگ در آینده، استفاده دانش آموزان از تولیدات جشنواره خواهد بود. یکی از نتایج جشنواره نیز بهره گیری از این محصولات و تولیدات الکترونیکی در کتب درسی است.

وی از دیگر نتایج این جشنواره را توجه ویژه به فیلم های پاک دانست و گفت: از هنرمندان میخواهیم با توجه به فطرت پاک کودکان متناسب با سن آنها فیلم تولید کنند.

چهل و هفتمین جشنواره فیلم رشد روز جمعه 3 آذر 96 در مشهد مقدس آغاز به کار کرد. استاندار خراسان رضوی، معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی، شهردار مشهد و جمعی از هنرمندان فیلمساز در این مراسم حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار