با حضور خیران کشوری صورت گرفت:

افتتاح خوابگاه شبانه روزی هنرستان شهید دانش شهرستان بردسکن بردسکن

در مراسمی با حضور معاون مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی و تجهیزمدارس خراسان رضوی و 30 نفر از خیران مطرح کشوری پروژه خوابگاه شبانه روزی دانش آموزان هنرستان شهید دانش بردسکن با عنوان زنده یاد اشرف کلباسی افتتاح شد.

کد مطلب: ۶۸۶۷۳۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، دراین مراسم غلامحسین غفوری مدیر آموزش و پرورش بردسکن ضمن ارائه گزارشی از وضعیت فضاهای آموزشی بردسکن گفت: این پروژه سال 93 عملیات اجرایی آن آغاز و به خاطر کمبود اعتبارات دولتی در حد اسکلت باقی ماند که به همت خانواده مرحوم غفوری و زند یاد اشرف کلباسی این پروژه استارت آن زده شد.

وی عنوان کرد: این پروژه 1300 متر مربع زیربنا دارد که در 3 طبقه شامل 10 کلاس درس ، سرویس بهداشتی و سلف سرویس می باشد که با اعتبار یک میلیارد و 100 میلیون تومان این پروژه تکمیل و مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی اظهارداشت: 80 درصد اعتبار صرف شده دراین پروژه توسط خیران مدرسه ساز خانواده موسوی و مرحوم مهندس غفوری و زنده یاد اشرف کلباسی تامین شده است.

مدیر آموزش و پرورش بردسکن از مساعدت و کمک این گروه 30 نفره از خیران مدرسه ساز کشور برای احداث یک خوابگاه شبانه روزی عشایری در شهر انابد خبرداد و گفت: این پروژه با زیربنای 1500 متر مربع مربع در 3 طبقه با کمک بیش از یک میلیارد تومانی خیران ساخته می شود.

وی با اشاره به اینکه این اولین سفر خیران مطرح کشوری به بردسکن است گفت: در شهرستان 15 پروژه نیمه تمام آموزشی وجود دارد که از 3 سال اخیر به خاطر کمبود اعتبارات دولتی بین 20 تا 60 درصد نیمه تمام رها شده است که امید است با کمک خیران و بنیاد برکت و آستان قدس رضوی این تعداد پروژه تا مهرماه سال آینده تکمیل و مورد بهره برداری قرار بگیرد. درپایان این مراسم از جامعه خیران یاوری فرهنگی کشور با اهداء لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار