افتتاحیه اتاق شادی و کارگاه بازی خلاقیت در ناحیه یک بهارستان

آیین افتتاحیه اتاق شادی (قصه)، کارگاه بازی و خلاقیت درکانون شهید مطهری ،آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان با حضور ریئس اداره فرهنگی و هنری اداره کل اموزش و پرورش شهرستانهای تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۶۸۶۵۱۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، ناصر لطفی مدیر آموزش وپرورش ناحیه یک بهارستان در این رابطه اظهار داشت: یکی از اهداف آموزش وپرورش، پژوهش معلمان و دانش آموزان است به طوری که نسل آینده نسلی پرسشگر باشد و در این راستا قصه وقصه گویی می تواند با شیوه ای جذاب و هنرمندانه ذهن پرسشگر کودکان ونوجوانان را فعال کند.

وی در ادامه تاکید کرد: قصه به دو دلیل مورد علاقه کودکان است،اول اینکه قصه گویی یک هنراست که قصه گو به عنوان یک هنرمند آن را ارائه می دهد و انسان نیز به صورت فطری به هنر گرایش دارد ودوم اینکه نیاز فطری انسان ها به خصوص درسنین پایین این است که دوست دارند شنونده حوادثی باشند که نتیجه آن برایشان مهم است.

لطفی در بخش دیگری از صحبت های خود به ادبیات کودکان اشاره کرد وگفت: ادبیات کودکان یعنی تلاش هنرمندانه با استفاده از شیوه های جذاب ومورد فهم کودکان برای ارتقای فهم،درک ورشد فرهنگی ایشان وقصه گویی یکی از ارکان آن است که می تواند درجهت ارتباط موثر بین معلم تاثیر بسزایی بگذارد.

دراین مراسم نمایش عروسک، قصه خوانی و ترانه خوانی، مسابقات مهیج و... اجرا شد.

شایان ذکر است،آیین افتتاحیه اتاق شادی(قصه) با حضور ولی پوری رییس اداره فرهنگی و هنری اداره کل آموزش وپرورش شهرستانهای استان تهران، ناصر لطفی مدیر اموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان ، سلطانی کارشناس کانون های اداره کل ومدیران مدارس وصد نفراز دانش آموزان دبستان اخلاص درکانون شهید مطهری ناحیه بهارستان یک برگزار شد.

/خبرنگار: سپیده کمرخانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار