معاون هماهنگ‌کننده سپاه عاشورا:

گشت های محله محور بسیج برای حفظ امنیت جامعه فعال می شوند

معاون هماهنگ‌کننده سپاه عاشورا گفت: گشت های محله محور در آینده مانند روزهای آغازین انقلاب برای تامین امنیت پایدار مردم جامعه فعالیت خواهند کرد.

کد مطلب: ۶۸۶۳۲۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، سرهنگ الیاس گل محمدزاده در جلسه سالانه مجمع عالی قشر سازمان بسیج فرهنگیان سپاه عاشورا در محل سالن اجتماعات اداره کل آموزش و پرورش استان تقارن هفته بسیج و ماه ربیع الاول را گرامی داشت و اظهار کرد: پیروزی جبهه مقاومت بر استکبار و داعش پیروزی بزرگی برای جهان اسلام است چرا که حتی بزرگترین تحلیل گران نیز نابودی داعش را تا 15 سال آینده غیر قابل تصور عنوان می کردند.

وی تصریح کرد: داعش که 90درصد خاک سوریه و دوسوم خاک عراق را تحت کنترل داشت و توسط آمریکا، صهیونیست ها و عربستان حمایت می شد کمتر کسی فکر می کرد که جبهه مقاومت که تفکر بسیجی دارد بتواند آن را شکست دهد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه عاشورا بر تدبر و تفکر در نامه سردار قاسم سلیمانی به مقام معظم رهبری بعد از نابودی داعش تاکید کرد و گفت: شناخت همه جانبه دشمن، مدیریت جهادی و انقلابی، ولایتمداری، حق گرایی، عقل گرایی وحفظ وحدت، از ویژگی های مهم بسیجیان هستند و در این میان نقش بسیجیان فرهنگی که با قشر عظیم جامعه دانش آموزی در ارتباط هستند پررنگتر است.

گل محمدزاده به زلزله کرمانشاه اشاره کرد و گفت: برخی روستاهایی که سپاه عاشورا به مردم آن خدمت می کنند اهل سنت هستند و بدون هیچ مشکلی و با تفکر بسیجی در حال امداد رسانی به این عزیزان هستیم و معتقدیم که حفظ وحدت یکی از تفکرات اصلی بسیج است.

وی نقش بسیج در امنیت کشور را یادآورشد و بیان کرد: گشت های محله محور در آینده مانند روزهای آغازین انقلاب برای تامین امنیت پایدار مردم جامعه فعالیت خواهند کرد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه عاشورا تصریح کرد: دشمن هر موقع که خواسته علیه کشور برنامه ای پیاده کند به همت همین بسیجیان و مردم ناموفق بوده است و با توجه به این که رفته رفته توطئه های دشمن پیچیده می شود از بسیج انتظار داریم تا آگاهانه پیش رود.

گل محمدزاده تحریم اقتصادی، نفوذ و جنگ نرم را از اهداف اصلی دشمن برشمرد و اظهار کرد: تحریم های اقتصادی بعد از انقلاب هم بود و از سال 92 بیشتر شد ولی متاسفانه مسئولین نتوانستند در برابر آن کاری انجام دهند تا این که مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی را مطرح کردند..

وی ادامه داد: تزریق ناامیدی در جامعه به خصوص در بین نوجوانان و جوانان یکی دیگر از برنامه های دشمن است و معلمان نباید چنین اجازه ای را به دشمن دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار