طرح پاییزه کتاب از فردا در کتاب‌فروشی‌های مازندران آغاز می‌شود

طرح پاییزه کتاب از فردا پنج‌شنبه دوم آذرماه در کتاب‌فروشی‌های مازندران با تخفیف ۲۰ تا ۳۵ درصد آغاز می‌شود.

کد مطلب: ۶۸۶۲۳۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا-مازندران، طرح پاییزه کتاب از فردا پنج‌شنبه دوم آذرماه همزمان با روز کتاب‌گردی در کتابفروشی‌های عضو طرح سراسر کشور و مازندران آغاز می‌شود و تا بیست و دوم آذرماه ادامه دارد.

این طرح با شعار «هر ورقش دفتری‌ست...» بعد از طرح‌های «کتابفروشی به وسعت ایران»، «عیدانه کتاب»، «تابستانه کتاب» و «پاییزه کتاب» هفتمین گام در راستای توجه به اعطای یارانه کتاب از طریق کتابفروشی‌هاست.

کتاب‌فروشان در اولین روز از این طرح به مناسبت روز کتاب‌گردی کتاب های خود را با 10 درصد تخفیف بیشتر (تخفیف 30 تا 35 درصدی) عرضه می‌کنند.

احد جاودانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران در اشاره به طرح کتاب‌گردی گفت: ««کتابفروشی به عنوان اصلی‌ترین نقطه تلاقی کتاب با مردم از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. جایگاه والای کتابفروشی و کتابفروشان عزیز ما می‌طلبد که با حضور خود در این کتابفروشی‌ها به ادای احترام و دین به این جایگاه و کتابفروشان عزیزمان بپردازیم.»

وی افزود: «حضور من و شما در کتابفروشی‌های محلی و شهری احترامی است به کتاب و کتابخوانی و تاکیدی است بر لزوم دوام و پایندگی هر کتابفروشی، که اگر نبودند کتابفروشان عزیز و زحمت‌کش، عرضه فرهنگ و هنر هیچ‌گاه میسر نبود.»

جاودانی از همه اهالی قلم، ناشران، مدیران فرهنگی، هنرمندان، و عموم مردم دعوت کرد: «روز پنج‌شنبه دوم آذر به همراه خانواده در کتابفروشی‌های شهر و محله خود به کتابفروشان دست مریزاد گفته و باتامل و تفکر در بوستان کتاب ضمن تفرج، جان خود با کتاب سیراب کنند.»

مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران با بیان اینکه کتابفروشی‌ها می‌توانند با مراجعه به سایت خانه کتاب به نشانی ketab.ir www در طرح پاییزه کتاب ثبت نام کنند، گفت: «طرح کتاب‌گردی با همکاری ادارات ارشاد و مدیران فرهنگی سراسر استان با حضور در کتابفروشی هاو کتابخانه های عمومی انجام می شود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار