پیام رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به سردار سلیمانی

رئیس ستاداجرایی فرمان حضرت امام (ره) در پیامی پایان داعش را به سردار سلیمانی تبریک گفت.

کد مطلب: ۶۸۶۱۷۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا ، متن پیام محمد مخبر دزفولی خطاب به سردار سلیمانی به این شرح است:
سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی

سلام علیکم

سلام خدا بر شهیدان ...

سلام خدا بر بزرگمردانی که حماسه هایی از جنس خون و ماندگاری آفریدند ...

سلام خدا بر مجاهدان باموالهِم و انفُسِهِم طریق محبت و ایمان، کسانی که همواره با رشادت خود فصل زرینی در تاریخ بشریت به یادگار گذاردند ...

امروز نه برای ملت ایران، بلکه برای همه بشریت روز بزرگیاست. روزی که همه کفر و پلیدی با هدف خدشه به اسلام عزیز غده سرطانی داعش را ایجاد و پرورش دادند تا بتوانند به زعم خود خاک بر چهره این طریق سعادت بپاشند ولی خبر نداشتند که خاک بر خورشید می پاشند و طرفی نمی بندند.

امروز ملت بزرگ ایران به این فرزندان شجاع، آگاه و فداکار خود می بالد و یاد شهدای مدافع حرم هیچگاه از اذهان این مردم رشید پاک نخواهد شد.ای کاش امروز امام عزیز هم در میان ما بود و این صحنه ها را نظاره میکرد که نسل برخاسته از انقلاب چگونه با پرچمداری خلف صالحش از مظلوم دفاع می کند و هیچ ظلمی را در هیچ نقطه ای از عالم بر نمی تابند.

بر شهدای این مسیر چون همدانی ها، شاطری ها و حججی ها باید درود فرستاد و بر مادرانی که این رشیدمردان در دامانشان رشد کردند مرحبا گفت.

این پیروزی بزرگ را به رهبر معظم انقلاب، ملت بزرگ ایران، شما دلیر مرد عزیز و همه همسنگرانتان در این مسیر تبریک عرض می نمایم و از خداوند متعال برای شما توفیق و برای برای مردم ایران سعادت و رستگاری آرزومندم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار