با تشکیل انجمن زنان توانمند کارآفرین در آذربایجان شرقی/

نقش زنان در تبریز 2018 پررنگتر می شود

با تشکیل انجمن زنان توانمند کارآفرین آذربایجان شرقی در حوزه های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نقش زنان در رویداد تاریخی فراملی تبریز 2018 پررنگتر می شود.

کد مطلب: ۶۸۵۶۵۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از آذربایجان شرقی، نشست هم اندیشی زنان كارآفرين استان در حوزه های میراث فرهنگی، صنايع دستي و گردشگرى در راستای میزبانی تبریز 2018 با حضورحقیقی، مشاور کارآفرینی مدیرکل میراث فرهنگی استان برگزار گردید.

فریده حقیقی، مشاور کارآفرینی مدیرکل میراث فرهنگی استان در اين نشست با تاریخی خواندن رویداد تبریز 2018 عنوان کرد: بستر برای فعالیت هر چه بیشتر زنان در حوزه های مختلف مهیا شده است. شرایط امروز حرکت منجسمی از سوی بانوان فعال و توانمند را می طلبد تا بتواند با تشکیل حلقه های به هم پیوسته گامی رو به جلو در مسیر حضور پررنگ زنان کارآفرین در امور باشد.

وی گفت: به منظور استفاده بهینه از تواناییها و جلب مشارکت بانوان در برنامه ها با محوریت تبریز 2018 کارآفرینی و حرکت در مسیر توسعه اقتصادی استان، ایجاد انجمن زنان توانمند کارآفرین ضروری است.

حقیقی تشریح کرد: آموزش فرصت‌های کسب ‌وکار با رویکردهای نوین کارآفرینی، ارتقای دانش حرفه ای بازاریابی الکترونیکی و فروش محصولات در بازارهای هدف، را از اهداف ایجاد انجمن ها در حوزه های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری عنوان کرد.

وی از تبریز 2018 به عنوان بهترین فرصت برای مشارکت اجتماعی بانوان یاد کرد و گفت: با شناسایی و ساماندهی بانوان فعال در سطح استان به ویژه در شهرستانها، می توان بستر خلق ایده های نو در حوزه های کاری را فراهم آورد.

مشاور کارآفرینی مدیرکل میراث فرهنگی آذربایجان شرقی گفت: بانوان در تبریز 2018 به عنوان بدنه فعال و کارآفرین می توانند با انجام رسالت اجتماعی و حضور پررنگ خود نقش مهم خود را ایفا نمایند.

در این نشست، بانوان کارآفرینان استان در خصوص عملی نمودن مشارکت هر چه بیشتر بانوان در برنامه ها ی تبریز 2018 به بحث و تبادل نظر پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار