نماینده سابق درگز درگذشت

نماینده سابق شهرستان درگز به علت عارضه قلبی در ۲۸ آبان ۱۳۹۶ درگذشت

کد مطلب: ۶۸۵۴۴۶
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، رسول مهرپرور متولد ۱ دی ۱۳۳۶ ، سیاستمدار اصلاح طلب، عضو شورای مرکزی و مؤسسین حزب اعتماد ملی و نماینده حوزه انتخابیه درگز در دوره ششم مجلس شورای اسلامی بوده‌ است. وی همچنین کاندیدای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا از شهر تهران بود.
رسول مهرپرور در اولین مسئولیت خود در سال ۱۳۵۸ در سن ۲۱ سالگی به عنوان شهردار درگز انتخاب شد و همزمان در دوران شهرداری به صورت افتخاری به عنوان مدیر عامل بنیاد مسکن و نماینده وزیر در زمین شهری شهرستان درگز فعالیت می‌کرد.
در سال ۱۳۶۲ به مناطق جنگی رفت و به عنوان رئیس ستاد بازسازی مناطق جنگ زده دشت آزادگان، فرماندار شهرستان مهران در استان ایلام (بازسازی شهرستان)، و فرماندار شهرستان دره شهر فعالیت کرد.
پس از پایان جنگ او به سمت مشاور سیاسی و اجتماعی استانداری ایلام منسوب شد و سپس به عضویت هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی ایلام درآمد و تا قبل از ورود به مجلس شورای اسلامی در سمت مدیر کل صنایع استان ایلام فعالیت کرد.
با توجه به عضویت در کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی پس از پایان دوره ششم، به عضویت شرکت شهرکهای صنعتی تهران درآمد. در ادامه بر اساس تجربیات وی در امور شهری، رسول مهرپرور در ستاد حوادث و سوانح غیرمترقبه کشور شروع به فعالیت کرد تا نهایتاً در سال ۸۸ تقاضای بازنشستگی کرد.
وی سابقه فعالیت به عنوان عضو هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت سهامی کارکنان وزارت کشور را نیز داشت.
او در ۲۸ آبان ۱۳۹۶ به علت عارضه قلبی درگذشت و در صبح ۲۹ آبان ۱۳۹۶ در زادگاه خود شهرستان درگز به خاک سپرده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار