فرمانده سپاه لامرد؛

اجرای بیش از 340 ویژه برنامه هفته بسیج در لامرد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد از اجرای بیش از 340 ویژه برنامه هفته بسیج در شهرستان لامرد با حضور سخنرانان ، مداحان و راویان کشوری خبر داد.

کد مطلب: ۶۸۵۲۵۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا فارس، سرهنگ حسن عبدالله زاده در نشست خبری خود با اصحاب رسانه شهرستان لامرد ضمن گرامیداشت هفته بسیج با بیان اینکه بسیجی خط و مسیر خود را از فرمایشات و رهنمود های رهبری می گیرد، اظهار کرد: خوشبختانه بسیجیان با ظرفیت های خوب خود بر عبارت غیر ممکن بودن خط بطلانی کشیده اند و برای تمامی بحران های منطقه راه حل مناسبی پیدا می کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد با اشاره به اینکه بسیج یک نماد مردم سالاری دینی است، افزود: بسیج با ندای میلیونی خود برتری مردم سالاری دینی را به رخ دنیا می کشد. شعار بسیج مظهر مردم سالاری دینی باید تفسیر و تبیین شود چرا که نماد حضور مردم در صحنه است و امروز در اوج شکوفایی بهترین روز های خود را سپری می کند .

وی از اجرای بیش از 340 ویژه برنامه در هفته بسیج خبر داد و گفت: همزمان با 38 امین سالروز تاسیس و گرامیداشت هفته بسیج که از 29 آبان ماه آغاز خواهد شد با همراهی اقشار 21 گانه بسیج و با رویکرد اینکه هر رده بسیج یک برنامه فرهنگی موثر برگزار نماید تلاش خواهیم کرد با اجرای این برنامه ها قدرت بازدارنده بسیج را به نمایش بگذاریم .

عبدالله زاده یادواره 23 شهید دهستان سیگار را یکی از شاخص ترین برنامه های این هفته دانست و خاطر نشان کرد: تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان، همایش بزرگ سبک زندگی اسلامی، افتتاح جشنواره بزرگ ورزشی به مدت یک ماه، همایش بزرگ پیاده روی خانواده، همایش اقتدار بسیجیان، برنامه یک روز با مادران آسمانی ویژه دانش آموزان و برنامه میقاد صالحین و تجمع گروه های حلقه صالحین از جمله برنامه هایی است که در بخش مرکزی و دیگر بخش های شهرستان برگزار خواهد شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار