اهدای اعضای بدن یک معاون پرورشی ‌به بیماران نیازمنددر شهرستان بهارستان

مدیر آموزش و پرورش ناحیه2بهارستان از اهدای اعضای بدن،‌مرحوم علی ملک پور معاون پرورشی دبستان رازی منطقه به بیماران نیازمند خبر داد.

کد مطلب: ۶۸۵۰۳۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران،حسینعلی بنار مدیر آموزش و پرورش ناحیه2بهارستان با اعلام این خبر افزود:این همکار با 30سال سابقه خدمت درمدارس آموزش و پرورش ناحیه2بهارستان در سانحه رانندگی دچار مرگ مغزی شده و در بیمارستان مسیح دانشوری با اهدای اعضای خود به چند بیمار نیازمند حیاتی دوباره بخشید.

حسینعلی بنار درپی درگذشت این معاون گرامی ، پیام تسلیتی را صادر کرد وافزود:خبر اندوهبار درگذشت همکار عزیزمان علی ملک پورموجب تالم واندوه فراوان اینجانب و سایرهمکاران فرهنگی گردید .

بی گمان رسم روزگار است که بارها و بارها همه را به چنین آزمون های سختی می آزماید، باشد که روح بلند این عزیز از دست رفته در بارگاه امن الهی و در جوار رحمتش جاودان بیاساید و صبر و شکیبایی نصیب بازماندگان داغدارش نماید .

اینجانب به سهم خود این فقدان بزرگ را به جامعه بزرگ فرهنگیان ودانش آموزان استان و خصوصا شهرستان بهارستان و خانواده محترم این همکار عزیز، صمیمانه تسلیت گفته، سربلندی و صبوری همگان را در این آزمون الهی خواهانم .

/خبرنگار: محمدعلی دهقانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار