تامین ۸۷۶ تن اقلام پرمصرف هیات های مذهبی در البرز

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی البرز از تامین ۸۷۶ تن اقلام پرمصرف مورد نیاز هیئت های مذهبی خبر داد.

کد مطلب: ۶۸۴۱۴۷
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا از البرز درکرج، مهدی کیوان پور در خصوص سیاست های کلی این مدیریت در ماه محرم گفت: این سازمان جهت برگزاری با شکوه تر مراسم حسینی با هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی اقدام به توزیع برخی از اقلام مورد نیاز برای هیئت های مذهبی کرد .

وی اظهار داشت: در این خصوص ۱۵۰ تن مرغ منجمد با قیمت مصوب ۵۳۰۰ تومان تامین شد که به صورت عمده و قیمت مصرف ۵۴۵۰ تومان عرضه شد که تاکنون ۵۰ تن از آن توزیع شده است .

وی گفت: همچنین ۶۷ تن گوشت وارداتی با قیمت عمده ۲۲ هزار تومان و قیمت مصرف کننده ۲۲ هزار و ۵۰۰ تامین که تاکنون ۱۰تن گوشت توزیع شده است .

کیوان پور اضافه کرد: توزیع ۳۳۹ تن برنج هندی با قیمت ۴ هزار تومان عمده و قیمت مصرف ۴ هزار و ۱۵۰ تومان از دیگر اقلام تامین شده است که تاکنون ۱۸۵ تن آن توزیع شده است .

وی افزود: ۳۲۰ تن شکر نیز با قیمت ۲ هزار و ۵۲۰ تومان به صورت عمده و با قیمت مصرف کننده ۲ هزار و ۶۵۰ تومان تامین شد که تاکنون ۱۵۰تن از این مقدار توزیع شده است .

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی البرز افزود: به منظور تنظیم بازار، گوشت قرمز گرم گوسفندی وارداتی با قیمت ۳۰ هزار و ۴۰۰ تومان به صورت عمده فروشی تهیه شده که با قیمت ۳۳ هزار تومان در اختیار مصرف کنندگان از طریق بازارهای میادین میوه و تره بار شهرداری کرج قرار می گیرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار