برگزاری جلسه شورای اقامه نماز در اداره کل ثبت احوال

جلسه شورای اقامه نماز در اداره کل ثبت احوال استان البرز با حضور مدیرستاد اقامه نماز استان، مدیرکل ثبت احوال استان و اعضاء شورای عالی نماز برگزار گردید.

کد مطلب: ۶۸۴۱۴۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا البرز در کرج، جلسه شورای اقامه نماز در اداره کل ثبت احوال استان البرز با حضور حجت الاسلام والمسلمین موسوی مدیرستاد اقامه نماز استان، میرزایی مدیرکل ثبت احوال استان و اعضاء شورای عالی نماز برگزار گردید.

دراین جلسه میرزائی ضمن اشاره به ارزشهای ناب دو ماه محرم و صفر که ابتدا با شهادت حضرت امام حسین و در انتها با شهادت امام رضا،امام حسن و رحلت جانسوز پیامبر مهربانی اسلام میباشد گفت: در مورد نماز و شوق واشتیاق همکاران در برپائی نماز جماعت و مدد گرفتن از این موضوع در سایر امورات محوله سازمانی را عنوان نمودند

وی افزود: این اداره در زمینه های اقامه نماز، عفاف و حجاب، امر به معروف، نهی از منکر و... موفق به کسب عناوین برتر شده است که برای این اداره کل باعث افتخار و مباهات میباشد.

درادامه پارسا دبیر شورای اقامه نماز گزارشی تحت عنوان فعالیتهای اخیر این شورا ازجمله انتخاب دبیران اقامه نماز ادارات تابعه، انتخاب شورای اقامه نماز شهرستان کرج، بازسازی تجهیزات نمازخانه اداره کل و شهرستانها اشاره نمود.

پارسا کسب رتبه اول نماز در سال 1394 را نقطه عطفی برای این اداره کل عنوان نمودند. سپس حجت الاسلام موسوی سخنرانی خود را با تسلیت جانباختگان زلزله در غرب کشور آغاز نمود و بهترین آیه قرآن (س هود آیه 114) از لسان پیامبر اسلام در جمع اصحاب خود که در باب نماز میباشد را معرفی نمود.

وی افزود: اقامه نماز غیر از خواندن نماز است اقامه نماز آن است که دیگران را ترغیب به خواندن نماز نماید ایشان پیشنهاد نمودندکه در اوقات نماز ادارات و سایر مراکز دولتی و خصوصی به مدت 20 دقیقه تعطیل گردند تا هم کارمندان و هم مردم به اقامه نماز در وقت شرعی بپردازند ایشان متذکر شدندکه پژوهش ها بیانگر رابطه بین جرم و عدم پایبندی به مسائل اعتقادی من جمله نماز می باشد

در پایان این مراسم به اعضاء شورای اقامه نماز بسته های فرهنگی اهدا گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار