انتخابات روسای انجمن اولیا و مربیان مدارس دلیجان برگزار شد

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: تمام تلاش ما بر این است تا امسال با حضور حداکثری اولیای دانش‌آموزان بتوانیم یک انجمن اولیا و مربیان مناسب را تشکیل و در اداره مدارس موفق باشیم.

کد مطلب: ۶۸۳۷۲۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا استان مرکزی، مهدی براتی زاده در مراسم روسای انجمن اولیا و مربیان مدارس دلیجان افزود: انتظار ما بر این است تا والدین، تربیت دانش‌آموز را صرفا به مدارس محول نکنند و برای این امر در مدارس حضور داشته باشند، زیرا تربیت دانش‌آموز در کنار آموزش امری بسیار سخت و پیچیده است و نیاز به مشارکت دارد که این همکاری و تعامل می‌تواند آثار و نتایج مطلوبی داشته باشد.

مدیر آموزش و پرورش دلیجان نیز از فعالیت ها و زحمات کلیه اعضای انجمن اولیا و مربیان و تعامل خوب آنان با مدارس تشکر کرد و گفت: پیشبرد اهداف مدرسه بدون جلب مشارکت های فکری و عملی والدین میسر نخواهد بود و به طور حتم رسیدن به اهداف مورد نظر به یک باره حاصل نمی شود.

حجت اله فدایی افزود: گرچه این حرکت تدریجی است، اما رو به رشد بوده و در تابستان امسال شاهد فعالیت های چشمگیر اولیا برای بهسازی و فضاسازی مدارس جهت بازگشایی مدارس بودیم و این امر نشان از همت والای شما اعضای انجمن در مدارس دارد.

در این مراسم حسن شفیعی از مدرسان دانشگاه و مشاوران تحصیلی شهرستان دلیجان در خصوص نحوه تعامل اولیا با دانش آموزان خود و همچنین مسائل آموزشی و تربیتی مطالبی برای حاضرین بیان نمود.

در پایان این مراسم از اعضای فعال انجمن اولیا و مربیان دبستان عترت به دلیل اجرای طرح حیاط پویا تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار