ورود بسته های پشتیبان درس ریاضی به بازار کتاب کمک درسی

طراح بسته های پشتیبان درس ریاضی از ورود این بسته آموزشی مورد تایید آموزش و پرورش به بازار کتاب های کمک درسی خبر داد.

کد مطلب: ۶۸۲۹۳۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، گروه «ریاضی ابتدایی و متوسطه اول» یکی از18 گروه علمی تولید محتوای انتشارات مدرسه است که طرحی را با توجه به تغییرات کتاب‌های درسی و محتوای آنها با عنوان فعلی بسته‌های پشتیبان کلاس درس ریاضی برای معلمان دوره ابتدایی ارائه داده‌اند که به زودی در انتشارات مدرسه چاپ و وارد بازار کتاب های کمک آموزشی می‌شوند.

سپیده چمن آرا در مورد شکل گیری این گروه گفت: «گروه ریاضی به دعوت هیأت مدیره و شورای سیاستگذاری انتشارات مدرسه، پاییز 94 تشکیل شد و محمد ناصری مدیر کل دفترتکنولوژی وانتشارات کمک آموزشی که عضو هیأت مدیر‌ه ‌انتشارات مدرسه نیز هستند از من دعوت کرده وگفتند ساختار انتشارات مدرسه در حال تغییر است، به همین دلیل نیاز است گروه‌ها تشکیل یا بازسازی شوند.

وی افزود: برای این که گروه تشکیل شود از متخصصان امر دعوت کردم که با هم همکاری داشته باشیم و درابتدا ازدکترزهرا گویا، دکترسهیلا غلام آزاد ، دکترنرگس مهربانی، دکترلیلا خسرو‌شاهی و حسین غفاری که همگی متخصص در حوزه آموزش ریاضی هستند همچنین در پایه های مختلف معلم هستند دعوت به کار کردم.»

چمن آرا درمورد هدف اصلی گروه گفت: « ما موظف بودیم طرح های جدید برای تولید در انتشارات مدرسه داشته باشیم. چیزی که بیش از همه در گروه مد نظرم بود این بود که طرحی ارائه شود که هم نوآورانه باشد و هم درآموزش کمبودش را حس کنیم همچنین در شأن انتشارات مدرسه باشد.

وی تصریح کرد: برای این که انتشارات مدرسه وابسته به وزارت آموزش و پرورش است و خوب است کاری که انجام می شود برای بقیه ناشران الگو باشد در واقع فرهنگ سازی و ترویج کارهای خوب آموزشی باشد، حمایت دولت منافاتی با مردمی بودن سوگواره بین المللی عبرات ندارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار