بررسی روش‌های تأمین امنیت غذایی در واحد علوم و تحقیقات

کنفرانس بین‌المللی کشاورزی پایدار در محیط زیست، غذا، انرژی و صنعت" با هدف ارائه آخرین دستاوردهای پژوهشگران و محققان بخش کشاورزی در راستای تامین امنیت غذایی از سوی واحد علوم و تحقیقات برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۶۸۱۹۸۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، کرم اله دانشفرد معاون پژوهش و فناوری واحد علوم و تحقیقات گفت: تاکنون، کنفرانس بین‌المللی "کشاورزی پایدار در محیط زیست، غذا، انرژی و صنعت" در کشورهای آلمان، دانمارک، چین، کانادا، ژاپن و مالزی با حضور بیش از 20 کشور اروپایی و آسیایی در 7 دوره برگزار شده است.

دانشفرد با بیان اینکه آخرین دوره این کنفرانس در سال 2016 در کوالالامپور مالزی برگزار شد، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی با همکاری مرکز فناوری‌های پایش آلودگی هوا و آب و سامانه‌های انرژی و مرکز IFEED آلمان، "هشتمین کنفرانس بین المللی توسعه پایدار در محیط زیست، غذا، انرژی و صنعت"را در محل دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی واحد علوم و تحقیقات برگزار خواهد کرد.

وی زمان برگزاری این همایش را 30 آبان تا 2 آذر ماه سال جاری عنوان کرد و یادآور شد: این همایش با هدف ارائه آخرین دستاوردهای پژوهشگران و محققان بخش کشاورزی در راستای تامین امنیت غذایی، تولید غذای سالم و کاهش گرسنگی جهانی برگزار می شود.

معاون پژوهش و فناوری واحد علوم و تحقیقات کشاورزی سازگار با اقلیم ، فناوری‌های نوین در کشاورزی پایدار، مدیریت یکپارچه منابع آب، مدیریت پسماند کشاورزی، امنیت غذایی، رویکردهای سبز در صنعت و کشاورزی و انرژی‌های تجدیدپذیر را از محورهای بحث و تبادل نظر عنوان کرد.

به گفته وی در این همایش که با حمایت علمی سازمان‌های بین‌المللی برگزار می‌شود، میهمان‌هایی از اساتید برجسته حوزه‌های کشاورزی پایدار مانند مرکز تحقیقات انرژی‌های تجدیدپذیر از کشورهای آلمان، دانمارک، هند، ژاپن و سازمان ملل حضور دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار