در گفت‌وگو با پانا عنوان شد؛

ثبت‌نام بیش از 3 هزار نفر در مرحله تکمیل ظرفیت کاردانی 96

مشاور عالی سازمان سنجش با بیان اینکه مهلت ثبت نام در تکمیل ظرفیت دانشگاه فنی حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی در آزمون کاردانی نظام جدید موسسات آموزش عالی سال ۹۶ روز ۹ آذرماه به پایان می رسد، گفت: تا کنون تعداد ۳ هزار و ۲۱۶ نفر در این مرحله ثبت نام کردند.

کد مطلب: ۶۸۱۳۲۸
لینک کوتاه کپی شد

حسین توکلی در گفت و گو با خبرنگار پانا در توضیح این خبر اظهارداشت: اطلاعیه سازمان سنجش درباره تکمیل ظرفیت پذیرش برخی از کدرشته های تحصیلی دانشگاه فنی حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی در آزمون کاردانی نظام جدید موسسات آموزش عالی سال ۹۶ از روز شنبه ۶ آبان ۹۶ بر روی سایت سازمان سنجش منتشر شده است و متقاضیان می توانند تا ۹ آذر ۹۶ برای ثبت نام به آموزشکده و یا موسسه آموزش عالی رشته مورد تقاضا مراجعه کنند.

به گفته وی، تا کنون تعداد ۳ هزار و ۲۱۶ نفر در تکمیل ظرفیت پذیرش برخی از کدرشته های تحصیلی دانشگاه فنی حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی در آزمون کاردانی نظام جدید ثبت نام کرده اند.

مشاور عالی سازمان سنجش درباره هزینه ثبت نام در این مرحله تصریح کرد: داوطلبان باید در زمان ثبت نام از طریق موسسه مربوط بابت هزینه ثبت نام مبلغ ۲۰۰ هزار ریال (۲۰ هزار تومان) را از طریق سیستم پرداخت الکترونیکی سازمان سنجش پرداخت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار