تاکید بر حمایت کامل آموزش و پرورش فارس از افراد بازمانده از تحصیل

معاون سواد آموزی فارس در بازدید از فعالیت های سوادآموزی شهرستان ها و مناطق استان ضمن تاکید بر حمایت کامل آموزش و پرورش فارس از افراد بازمانده از تحصیل گفت: فعالیت های سوادآموزی طرح کمیساریای سازمان ملل متحد باید تا دی ماه 96 به اتمام برسد.

کد مطلب: ۶۸۰۹۸۳
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پانا، عیسی ملک پور در راستای بازدید از فعالیت های سوادآموزی شهرستان ها و مناطق فارس، از کلاس های سواد آموزی ناحیه 4 شیراز و شهرستان نی ریز بازدید کرد.
معاون سواد آموزی فارس در بازدید از فعالیت های سواد آموزی ناحیه 4 شیراز ،ضمن حضور در کلاسهای دوره سواد آموزی و انتقال مدارس شهید فرج اله کشاورز و دبیرستان متوسطه دوره اول احسان محله سعدی ناحیه 4 شیراز ، مسائل کمی و کیفی مربوط به آموزش را مورد بررسی قرارداده و از نزدیک در جریان روند پیشرفت تحصیلی سوادآموزان قرار گرفت.
ملک پور در گفتگو با آموزش دهندگان این ناحیه، از آنها خواست تا کلاس های طرح کمیساریای سازمان ملل متحد را تا دی ماه 96به پایان برسانند.
وی در دیدار با سوادآموزان افغانستانی ناحیه 4 شیراز نیز نحوه و کیفیت دریافت اقلام آموزشی و چگونگی دسترسی آنها به مکان تشکیل کلاس ها را مورد بررسی قرار داد .
ملک پور در بازدید از فعالیت های سوادآموزی آموزش و پرورش نی ریز نیز، با حضور در کلاس دوره انتقال روستای قلعه بهمن ،از نزدیک در جریان روند کمی و کیفی آموزش این کلاس مذکور قرار گرفت.
وی با توجه به حضور همزمان یک زوج در کلاس های سواد آموزی این روستا، اهتمام این زوج به فعالیت های سوادآموزی را ستودنی دانست.
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس نیز در راستای عملیاتی نمودن مصوبات جلسات بهبود کیفیت سوادآموزی استان ،در بازدید از کلاسهای سوادآموزی شهر شیراز ملک پور را همراهی کرد.
علی عسکر جمشیدی در این بازدید از نزدیک در جریان روند و کیفیت آموزش سوادآموزان قرار گرفت و گفت: : کمک به سوادآموزی انسانها به ویژه مسلمانان ،مرز جغرافیایی نمی شناسد.
وی ضمن توصیه به سوادآموزان به استقبال و اهتمام به امر سوادآموزی و تعلیم ،بر حمایت کامل آموزش و پرورش فارس از افراد بازمانده از تحصیل تاکید کرد.
جمشیدی با مشاهده کودکان و نوجوانان شرکت کننده در این کلاسها خاطر نشان کرد: در صورتی که آموزش دهندگان با همکاری کارشناسان سوادآموزی در سطح استان ،لیست سوادآموزان زیر ده سال که مخاطب سوادآموزی نیستند، اما به صورت مستمع آزاد در این کلاسها شرکت می کنند را تهیه و به معاونت آموزش ابتدایی ارسال کنند،این معاونت پیگیری و مساعدت های لازم را برای معرفی این افراد به مدارس و ثبت نام آنها انجام خواهد داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار