فرماندار ری در هفته پدافند غیرعامل تاکید کرد:

اقدامات خوب آموزش و پرورش در تعلیم پدافند غیرعامل به دانش آموزان

فرماندار ری در همایش دانش آموزی پدافند غیرعامل گفت: آموزش و پرورش اقدامات خوب و شایسته ای در تعلیم اصول پدافند غیرعامل به دانش آموزان کرده است.

کد مطلب: ۶۸۰۸۳۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران،هدایت الله جمالی پور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه ری، در همایش دانش آموزی تعلیم اصول پدافند غیر عامل گفت: عدم توجه به پدافند غیر عامل موجب وارد آمدن خسارت جدی به اقتصاد ملی می شود. وارد آمدن خسارت به اقتصاد ملی سبب کم شدن رفاه اجتماعی شده که این خود، باعث تضییع سرمایه اجتماعی خواهد شد.
وی توجه به پدافند غیرعامل را یکی از موضوعات اساسی در برنامه ریزی در کشورهای توسعه یافته خواند و اظهار داشت: یکی از موضوعات مهمی که در عرصه برنامه ریزی باید مورد توجه قرار بگیرد، پدافند غیرعامل است. مجموعه سوالاتی که در مورد ایمنی و مطلوبیت کاربری یک پروژه باید از خود بپرسیم، ذیل سر فصل های اصول پدافند غیرعامل قرار می گیرند.
جمالی پور اهتمام نهادهای ذی ربط برای جلب توجه مردم و حساس کردن جامعه به امر پدافند غیر عامل را تلاشی پسندیده ارزیابی کرد و گفت: کشور هرچقدر هم که منابع و ثروت داشته باشد، باز این منابع محدود است و باید در حفظ، حراست و استفاده بهینه از آنها کوشید که این امر در سایه توجه به پدافند غیر عامل موثر است و به جا و شایسته است که نسل آینده نیز از همین امروز این موضوع را برای خود نهایدنه کنند تا هر آنگاه که به جایگاه تصمیم گیری و تصمیم سازی رسیدند، بتوانند تصمیمات بهتر و شایسته تری برای حفظ منابع و ثروت کشور اتخاذ کنند.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار