آموزش و پرورش مهمترین نهادجهت تحقق اهداف و زیرساخت های نظام است

مدیر دبیرستان شاهد عرفان قوچان: این پارلمان برای افزایش مشارکت معلمان در هدف های عملیاتی آموزش و پرورش خراسان رضوی می باشد .

کد مطلب: ۶۸۰۷۹۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی ،رجبعلی جنگی مدیر دبیرستان شاهد پسرانه عرفان قوچان اظهار داشت: نهاد آموزش و پرورش موثرترین دستگاه آموزشی و تربیتی در تحقق اهداف و زیرساخت های امور فرهنگی، علمی و فناوری مورد نیاز در افق چشم انداز، خود نیازمند تحول و دگرگونی و اصلاح در جهت کسب توانمندی های لازم برای ایفای ماموریت های محوله است.

وی افزود: تمام فرهنگیان شهرستان و خراسان رضوی عضو عادی پارلمان مجازی هستندو می توانند در موضوعات مطرح شده نظرات موافق، مخالف و پیشنهادات خود را مطرح کنند. پارلمان ارتباطی هست که با توجه به فن آوریهای نوین، نقطه قوت نظام آموزشی و پرورشی است.

جنگی گفت:با توجه به تشکیل پارلمان معلمان خراسان رضوی و جایگاه این پارلمان در کمیته های تصمیم گیری و تصمیم سازی آموزش و پرورش ؛ ازهر آموزشگاه یک نفر همکار به عنوان نماینده آن آموزشگاه در پارلمان معلمان شهرستان انتخاب و از طریق آدرس http://quchan.razavi.medu.ir بخش فرم های الکترونیکی /پارلمان معلمان اطلاعات مربوطه را تکمیل خواهند نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار