معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش هرمزگان معرفی شد

ابراهیم خوشبخت معاونت پژوهشی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان را عهده دار شد.

کد مطلب: ۶۸۰۷۱۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، دانش هاشمی پور، مدیر کل آموزش و پرروش هرمزگان، با قدردانی از خدمات علیرضا فولادی در مدت مسوولیت معاونت پژوهش و برنامه ریزی منابع انسانی آموزش و پرورش هرمزگان، ابراهیم خوشبخت را به این سمت منصوب کرد.

وی در آیین معارفه معاون جدید پژوهش و برنامه ریزی منابع انسانی آموزش و پرورش هرمزگان با بیان اینکه مسوولیت ها در نظام اسلامی امانت است و باید به بهترین نحو در ایفای مسوولیت انجام وظیفه شود ، اظهار کرد: معاون جدید پژوهش و برنامه ریزی منابع انسانی آموزش و پرورش هرمزگان از مدیران توانمند و باسابقه آموزش و‌پرورش استان است و سالها به عنوان دبیر، معاون، مدیر و مسئول گروههای آموزشی مشغول به خدمت بوده است.

به گفته هاشمی پور این کارنامه اجرایی نشان می دهد وی به خوبی مدارج اداری را طی کرده است و با تجربه گرانسنگی هم اکنون عهده دار این مسوولیت خطیر است.

مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان خاطر نشان کرد: قطعا ادامه خدمت در چنین مسوولیتی با توجه به عملکرد درخشان آقای علیرضا فولادی در مدت تصدی این سمت کار دشواری است و آقای خوشبخت باید بتواند در این عرصه با کار مضاعف و بهره گیری از تجارب خود منشا خدمت باشد.

معاون جدید پژوهش و برنامه ریزی منابع انسانی آموزش و پرورش هرمزگان نیز در این آیین با قدردانی از خدمات علیرضا فولادی در مدت مسوولیت این معاونت، گفت: باتوجه به اینکه توسعه پایدار در آموزش وپرورش منوط به توجه به منابع انسانی و آموزش نیروی انسانی است اهم برنامه ها و فعالیتهای این حوزه را در عملیاتی نمودن روشهای نوین تدریس، تولید محتوای الکترونیکی، توسعه کمی و کیفی انجمن های علمی و آموزشی و فعال نمودن آنها در استان و مناطق می دانم.

ابراهیم خوشبخت با اشاره به چالش بزرگ پیش روی استان در زمینه کمبود نیروی انسانی وبازنشستگی های سالهای آتی افزود: برنامه های میان مدت و بلند مدت در این خصوص طراحی شده که برای رفع این مشکلات اجرا خواهد شد.

شایان ذکر است؛ ابراهیم خوشبخت با مدرک کارشناسی ارشد حقوق در آخرین مسوولیت خود هشت سال عهده دار رییس اداره متوسطه دوره دوم آموزش و پرروش استان بودکه از سوابق علمی و آموزشی و پژوهشی و تحقیقاتی وی می توان به چاپ مقاله در زمینه آموزش و پرورش بررسی عوامل مرتبط باانگیزه ، پیشرفت تحصیلی دوره متوسطه و بررسی علل و عوامل افت تحصیلی دانش آموزان در دوره متوسطه و همچنین تالیف کتاب روشهای صحیح مطالعه و یادگیری اشاره کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار