در گفت و گو با پانا:

حمایت حدود 3 هزار حامی از ایتام و فرزندان محسنین منطقه دو همدان

رئیس کمیته امداد منطقه دو استان همدان، گفت: حامیان نیکوکار منطقه دو استان همدان500 میلیون تومان در شش‌ماهه نخست سال جاری به ایتام و فرزندان محسنین کمک کردند.

کد مطلب: ۶۸۰۴۵۴
لینک کوتاه کپی شد

محمد نوشادی مقدم، در گفت و گو با خبرنگار پانا همدان بابیان اینکه «طرح اکرام ایتام» و «محسنین» ازجمله طرح‌های مشارکتی موفق و فعال کمیته امداد است، افزود: مردم نیکوکار با مشارکت در این طرح‌ها با پرداخت حداقل ماهیانه ۳۰ هزار تومان، حمایت مادی و معنوی یک یا چند یتیم و یا فرزند نیازمند غیر یتیم را در قالب طرح اکرم ایتام و محسنین عهده‌دار می‌شوند.

نوشادی مقدم گفت: هم‌اکنون هزار و 992 نفر حامی نیکوکار حمایت 700 یتیم را در قالب طرح اکرام ایتام و 942 حامی نیز حمایت 308 فرزند نیازمند غیر یتیم (طرح محسنین) را در منطقه دو استان همدان بر عهده‌دارند.

وی افزود: برخی از حامیان طرح اکرام و محسنین علاوه بر ارائه کمک‌های مادی به فرزندان تحت حمایت خود، درزمینهٔ امور مشاوره و کمک‌های فرهنگی به دانش آموزان نیز با این نهاد همکاری دارند.

رئیس کمیته امداد منطقه دو استان همدان با اشاره به اینکه توسعه مشارکت خیران از طریق شیوه‌های غیرحضوری و الکترونیکی از برنامه‌های مهم این نهاد در حوزه مشارکت‌های مردمی است، گفت: مشارکت مردم از طریق شیوه‌های نوین موجب افزایش سرعت در خدمت‌رسانی به جامعه هدف و کاهش هزینه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی می‌شود.

خیران همدانی می‌توانند از طریق دستگاه‌های خودپرداز همه بانک‌ها، نرم‌افزار سکه، سامانه پیامکی ۸۸۷۷ و شماره‌گیری #۰81*۸۸۷۷* در قالب طرح‌های مختلف به خانوارهای نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان همدان کمک کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار