علی فتح الله زاده در گفت و گو با پانا:

در کار شفر دخالت نکنند موفق می شود/ برای استقلال بدهی ایجاد نکردم

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال می گوید در 3 سال آخر مدیریتش برای این باشگاه بدهی ایجاد نکرده است.

کد مطلب: ۶۸۰۰۶۹
لینک کوتاه کپی شد

علی فتح الله زاده در گفت و گو با خبرنگار پانا درباره شرایط استقلال با حضور وینفرد شفر گفت: مشکل استقلال در این فصل بیش از فنی مدیریتی بود. با آمدن شفر شرایط فنی تیم بهتر شده است؛ او مربی بزرگ و با دانشی است و اگر در کارش دخالت نکنند می تواند موفق باشد. تا الان هم شفر عملکرد خوبی داشته و در ادامه با بازگشت مصدوم ها تیم می تواند به جایگاه اصلی اش برگردد.

وی درباره بدهی های سنگین استقلال گفت: ده سال مدیر عامل استقلال بودم، زمانی که باشگاه را تحویل گرفتم 40 میلیارد بدهی داشتیم که 24 میلیارد بابت مالیات بود. روزی که استقلال را تحویل گرفتم ارزش این تیم 35 میلیارد تومان ارزیابی شده بود اما بعد از من استقلال 400 میلیارد ارزش دارد.

فتح الله زاده افزود: من به خاطر استقلال که عشقم است چک شخصی ام را به بازیکن ها می دادم و به خاطر همین چک ها ممنوع المعامله شده ام و دیگر نمی توانم دسته چک بگیرم. همین امروز هم اگر وزیر ورزش بخواهد حاضرم کمک کنم و ظرف 5 روز تمام بدهی های استقلال را جمع کنم.

وی ادامه داد: افتخاری مدیر ضعیفی در استقلال بوده است و معلوم نیست 60 میلیاردی که گرفته را کجا خرج کرده است. اما با این حال استقلال خانه من است و دوست دارم مشکلات این باشگاه سریع تر حل شود. حاضرم به آنها کمک کنم تا مشکلات شان حل شود.

مدیر عامل اسبق استقلال در پایان به بدهی داشتن باشگاه استقلال بعد از جدا شدنش از این باشگاه گفت: من بعد از اینکه از استقلال رفتم بدهی از سوی من ایجاد نشده بود، البته باشگاه بدهی داشت امکا این بدهی ها از زمان گذشته بود. در سه سال آخرم هیچ بدهی برای باشگاه ایجاد نکردم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار