علی خسروی در گفت و گو با پانا:

اراده‌ای برای تغییر وجود ندارد/ فوتبال ایران نیاز به انقلاب دارد

پیشکسوت داوری فوتبال ایران معتقد است اراده‌ای برای تغییر نگرش ها در فوتبال ایران وجود ندارد.

کد مطلب: ۶۷۹۷۷۴
لینک کوتاه کپی شد

علی خسروی در گفت و گو با خبرنگار پانا درباره بحران های مدیریتی فوتبال ایران گفت: واقعیت این است که اساس قرار گرفتن در پست های مدیریتی فوتبال ایران داشتن سابقه ورزشی نیست و این رانت ها و لابی ها هستند که مدیران غیر فوتبالی را روی کار می آورند.

وی ادامه داد: در همین فدراسیون فوتبال از صفایی فراهانی گرفته تا دادگان و کفاشیان نگاه کنید که چطور روی کار آمده اند. 30 سال است رئیس فدراسیون فوتبال با لابی انتخاب می شود. البته کار از لابی و رانت هم فراتر رفته و البته کار از لابی و رانت هم فراتر رفته و آقایان فردی که متخصص باشد و علیه‌شان اظهار نظر کند را کنار می گذارند.

خسروی درباره شرایط بهبود اوضاع فوتبال ایران گفت: هیچ اراده ای برای تغییر نگرش کلان درباره فوتبال وجود ندارد و اوضاع روز به روز بدتر هم می شود. کار به جایی رسیده است که بازیکنی که از نظر فنی خوب است باید برای حضور در تیم لیگ برتری به واسطه ها پول بدهد. تمام برنامه فوتبال ایران به حضور تیم ملی در جام جهانی خلاصه شده است و برنامه مناسبی برای اداره این فوتبال وجود ندارد و نهایتا این می شود که بازیکن مطرح فوتبال ایران باید برای بازی کردن در سطح اول پول بدهد.

وی در پایان افزود: ذهن مردم را از مسیر اصلی فوتبال و سوال درباره مشکلات اصلی و علت های آن دور کرده اند. موضوعی مانند قلیان کشیدن یک بازیکن را بزرگ می کنند تا درباره شرایط پرسش نشود. ساختار فوتبال ایران نیاز به تغییر دارد و باید یک موضوعی مانند انقلاب فرهنگی در آن رخ بدهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار