امروز بسیج یکی از نهادهایی است که عموم مردم به آن اعتماد دارند

رئیس اداره ضمن تبریک هفته بسیج دانش آموزی گفت: با برنامه ریزی، ساماندهی و سازماندهی نیروهای بسیج دانش آموزی می توانیم ماموریت و رسالت خود را به خوبی انجام دهیم.

کد مطلب: ۶۷۹۵۱۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از پیربکران، رئیس اداره در آغاز صحبت های خود در جلسه ویژه حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده 2، ضمن تبریک هفته بسیج دانش آموزی گفت: با برنامه ریزی، ساماندهی و سازماندهی نیروهای بسیج دانش آموزی می توانیم ماموریت و رسالت خود را به خوبی انجام دهیم. امروز بسیج یکی از نهادهایی است که عموم مردم به آن اعتماد دارند و فرصت مناسبی است برای جذب حداکثری در بسیج جهت معرفی نظام مقدس جمهوری اسلامی و آشنایی نسل 4 با اهداف نظام جمهوری اسلامی.

رئیس اداره در ادامه ضمن تشکر از مسئولین بسیج دانش آموزی در اداره جهت انجام فعالیت های متعدد در گرامی داشت ایام، بر حضور حداکثری همکاران و دانش آموزان در راهپیمایی روز 13 آبان و نواخته شدن زنگ استکبارستیزی تاکید کرد.

رئیس اداره در بخش دوم صحبت های خود درباره آسیب های اجتماعی صحبت کرد و گفت: بحث آسیب های اجتماعی به عنوان یک معضل بزرگ به شمار می رود و در حال حاضر استان در 4 زمینه طلاق، اعتیاد، حاشیه نشینی و مباحث اخلاقی در حال اقدام می باشد. رئیس اداره در اجرای اینگونه طرح ها نقد، ابتکارات و پیشنهادات همکاران بسیار مؤثر اعلام کرد.

اولویت مدیر مدرسه در تدوین برنامه سالانه در تشکل ها از تاکیدات پایانی رئیس اداره در این جلسه بود.

در ادامه مسئول بسیج دانمش آموزی با توجه به اهمیت موضوع فضای مجازی در عصر حاضر و همچنین تاکید مقام معظم رهبری درباره این موضوع در حوزه دانش آموزی توضیحاتی درباره پیام رسان سروش و نصب بر گوشی های هوشمند توضیحاتی ارائه داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار