15 میلیارد ریال کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان کردستانی

رئیس امور حمایت های اجتماعی کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان گفت: در سال تحصیلی جاری 15 میلیارد ریال کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان بی بضاعت تحت پوشش این نهاد اختصاص یافته است.

کد مطلب: ۶۷۹۲۳۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا کردستان، فرهاد کاظمی رئیس امور حمایتهای کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان اظهار کرد: 8 میلیارد ریال از این میزان در راستای کمک به خرید پوشاک دانش آموزان و تامین اقلام مورد نیاز آنان اختصاص پیدا کرده و هزینه شده است.
وی افزود: و 7 میلیارد ریال از این مبلغ همزمان با شروع سال تحصیلی به کمک هزینه تحصیلی دانشجویان بی بضاعت و تحت پوشش این نهاد اختصاص یافت.
رئیس امور حمایت های اجتماعی کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان یادآور شد: در میان خانواده های تحت پوشش این نهاد دانشجویان ممتاز و برتر زیادی وجود دارد که کمیته امداد امام (ره) با شناسایی آنان و ارائه خدمات ویژه، زمینه ادامه تحصیل شان را فراهم می کند.
کاظمی تاکید کرد: همچنین با همکاری آموزش و پرورش تلاش می کنیم دانش آموزان نیازمند بازمانده از تحصیل و دانش آموزانی که به لحاظ آموزشی نیاز به ارتقا و جبران سطح آموزشی دارند را شناسایی و از آنان حمایت کنیم.
هم اکنون بیش از 45 هزار خانوار کردستانی تحت پوشش خدمات حمایتی کمیته امام خمینی(ره) این استان هستند که هفت هزار نفر از این تعداد را دانش آموزان نیازمند و بی بضاعت تشکیل می دهند.
همچنین 2 هزار دانشجو در سطح استان نیز تحت پوشش حمایت های کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار