با حضور مدیرکل آموزش و پرورش کردستان :

مجمع انتخاباتی هیئت ورزش دانش آموزی استان کردستان برگزار شد

با حضور مدیرکل آموزش و پرورش کردستان، مجمع انتخاباتی هیئت ورزش دانش آموزی استان برای دومین بار در سنندج برگزار شد.

کد مطلب: ۶۷۹۱۷۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا کردستان، با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان، معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان، دست اندرکاران و اعضای هیئت ورزش دانش آموزی، دومین دوره مجمع انتخاباتی هیات ورزش دانش آموزی استان کردستان در سالن کنفرانس اردوگاه شهید سلیمان خاطر سنندج برگزار شد.

در این نشست قربانی، مدیرکل آموزش و پرورش کردستان، با بیان اینکه یکی از ساحت های شش گانه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، ساحت زیستی و بدنی و توجه به سلامت جسم و روان دانش آموزان است؛ گفت: در اسناد بالا دستی توجه به ورزش دانش آموزی بسیار مورد تاکید قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه تربیت بدنی و سلامت در مدارس از اهمیت ویژه ایی برخوردار است؛ گفت: دست اندرکاران و مسئولین امر باید به صورت جدی این موضوع را مورد توجه قرار دهند .

قربانی از کلیه عوامل اجرایی در برگزاری و میزبانی مسابقات ورزش دانش آموزی تقدیر و تشکر کرد و با بیان اینکه سرویس دهی مناسب و حسن خلق با میهمانان دو وجه متمایز و شاخص کلیه عوامل اجرایی بوده است؛ گفت: میزبانی خوب این مسابقات موجب ایجاد دیدگاه مثبت مسئولین وزارتی نسبت به استان کردستان شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان همچنین از تلاش و زحمات کلیه دست اندرکاران در اعزام دانش آموزان به مسابقات قهرمانی ورزش دانش آموزی تقدیر و تشکر کرد و همدلی و همراهی عوامل اجرایی را موجب کسب موفقیت های خوبی در عرصه ورزش دانش آموزی کشوری دانست.

وی سپس ابراز امیدواری کرد با انتخاب رئیس هیئت ورزش دانش آموزی استان قدم های موثری در عرصه ورزش دانش آموزی برداشته شود و شاهد موفقیت های چشمگیری در این عرصه باشیم .

در ادامه محمد طاهر فیضی و کاظم عظیمی کاندیدای رئیس هیئت ورزش دانش آموزی استان هر کدام به بیان برنامه های خود پرداختند و در پایان با انجام انتخابات از مجموع 17 رأی ماخوذه محمد طاهر فیضی با کسب 17 رای به عنوان رئیس هیئت ورزش دانش آموزی استان انتخاب شد.

در پایان این نشست با حضور مدیرکل آموزش و پرورش کردستان از خدمات و تلاش های بختیار احمدی رئیس پیشین هیأت ورزش دانش آموزی استان تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار