فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

مردم ایران امروز موشک را مانند ناموس خود می دانند

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مردم ایران امروز موشک را مانند ناموس خود می دانند و غیرتمندانه از آن دفاع می کنند.

کد مطلب: ۶۷۸۹۵۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، سردار پاسدار عزیز جعفری امروز سه شنبه ۹ آبان ماه ۹۶ در همایش دانش آموزی جهان بدون ترور گفت: به لطف و عنایت الهی و به برکت خون شهیدان و مقاومت مردم ایران امروز جهان به معنا و مفهوم اربعین و هدف امام حسین (ع) بصورت کامل پی میبرد و هرسال بر عمق معنای اربعین و پیام آن افزوده می شود . پیامی که در یک کلمه خلاصه میشود مبارزه با ظلم و ظالم و مخالفت با سلطه پذیری است.

وی افزود: آن روز یزید ملعون میخواست از امام بیعت بگیرد و امام زیر بار این بیعت نرفت و علیه نظام سلطه قیام کرد و امروز آمریکا میخواهد از مردم مسلمان ایران بیعت بگیرد. اربعین و حرکت به سمت بارگاه نورانی سید و سالار شهیدان هرسال عظیم تر برگزار میشود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصاره قیام امام حسین را شهادت طلبی عنوان کرد و گفت: خدا را شکر میکنیم که جوانان مومن و انقلابی ما مشتاق این راه و آماده جانفشانی در این راه هستند.

وی ادامه داد: امروز نه تنها مردم ایران بلکه اکثر مسلمانان تحت ستم جهان به این حقیقت پی بردند که تنها راه سعادتشان ایستادگی در برابر ظالمان و حاکمان ظالم و دست نشانده آمریکا بر کشورهایشان است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره الزامات ایستادگی در برابر نظام سلطه گفت: یکی از این الزامات عزم و اراده راسخ یک ملت برای ایستادگی است که باید برخاسته از باور و ایمانی باشد که در این راه به دست می آورد. نهضت بیداری اسلامی و مقابله با حاکمان کشورهای منطقه بعد از ۳۰ و چند سال ایستادگی ایران اسلامی و اثبات حقانیت آن اتفاق افتاد و این عزم راسخ به سادگی از دست نمیرود.

وی افزود: الزام دوم تجهیز شدن جامعه به ابزارهای دفاعی است. همه توانی که جامعه متناسب با توانمندی‌های خود میتواند فراهم کند باید در این راه به کار گرفته شود. موشک، توپ و تانک و همه امکانات امنیتی و دفاعی باید به کار گرفته شود.

سردار جعفری تاکید کرد: امروز ما که مرکز مقاومت در برابر نظام سلطه هستیم بیش از دیگران باید این اصل را رعایت کنیم. مردم ما امروز موشک را مثل ناموس خود میداند و غیرتمندانه از آن دفاع میکنند.

سردار جعفری خاطرنشان کرد: سوال ما از امریکا این است مگر مردم ایران جنگ 8 ساله را فراموش کرده است که امریکا با همه وجود پشتیبان صدام و صدامیان بود؟ مگر شما 11 سمپامبر را به وجود نیاورده اید تا به بهانه مبارزه با تروریسم به خاک افغانستان و عراق و سپس به خاک ایران حمله کنید و وقتی فهمیدید مردم ایران ترسی به خود راه ندادند از تهدید نظامی منصرف شدید؟ مگر ما حوادث و ناامنی هایی که در سال 78 و 88 در داخل ایران به وجود آورده اید را فراموش کرده ایم؟

وی ادامه داد: فشارها و تحریمهای اقتصادی که از سال 89-90 شروع شد و نتیجه آن توافقات برجام شد چه فایده ای داشت؟مگر مردم ما بدعهدی شما را تجربه نکرده اند؟

فرمانده سپاه پاسداران تاکید کرد: آمریکا بداند ملت غیور ایران از توان دفاع موشکی همچون ناموس خود غیرتمندانه دفاع می کند و پاسخ تهدیدات منطقه ای و فرامنطقه ای را با قاطعیت و البته با غافلگیری خواهد داد.

وی ادامه داد: ما این ادعا را یک بار در دوران دفاع مقدس ثابت کردیم و عمل 30-40 ساله ملت ایران در برابر توطئه های شما گواه این مدعاست. چرا می خواهید مردم ایران را دوباره امتحان کنید و خود را رسوای عالم بسازید؟

سردار جعفری خطاب خود به دولت امریکا را اینطور ادامه داد: ملت ما خود را برای امتحان های بزرگتری اماده کرده است. شما باید به فکر تبعات سنگین اقدامات سلطه گرانه خود و جمع کردن آبروی ریخته شده خود باشید .

وی خاطرنشان کرد: امروز همه می دانند دولت امریکا اولین حامی تروریسم در جهان است و اولین حامی رژیم های سفاک آل سعود و اسرائیل غاصب است .مردم ایران خوب میداند دشمن آزادی و حقوق بشر رژیم سلطه گر امریکاست.

وی با اشاره به کمک های ایران در حفظ امنیت در منطقه خاورمیانه گفت: امروز همه ازادگان جهان می دانند اگر کمک های ایران نبود هنوز کشور لبنان در اشغال فرزند نامشروع شما اسرائیل غاصب بود. اگر ایران نبود سرنوشت رقت باری در انتظار مردم افغانستان و عراق بود.اگر کمک و اقدامات ایران نبود مردمان این دو کشور هنوز در آتشی که شما برایشان افروخته بودید می سوختند. اگر کمکهای مالی و مستشاری ایران نبود امروز سرنوشت مردم سوریه بدتر از لیبی و مصر بود. کشورهایی که شما ادعای منجی بودن آنها را دارید.

سردار جعفری ادامه داد: اگر ایران نبود امروز داعش بر عراق و شام حکومت می کرد و دست در دست آل سعود شیعه انقلابی را به خاک و خون می کشید ولی به مدد ایران شاهد هستیم که تا چندروز آینده خاک عراق و شام از لوث وجود آنها پاک خواهد شد.

وی در پایان خطاب به حاضران در همایش جهان بدون ترور گفت: اگر به دنبال یک جهان بدون ترور و تروریسم هستید باید به دنبال یک جهان بدون آمریکا و اسرائیل باشید و تجربه سی و چندساله جمهوری اسلامی ایران آن روز را نوید می دهد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار