مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان تهران:

تبریک روز بسیج دانش‌آموزی به طلایه‌داران عرصه علم و دانش

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان تهران با صدور پیامی به مناسبت روز بسیج دانش‌آموزی تاکید کرد: بسیج دانش‌آموزی می‌تواند نقشی اساسی در تداوم حیات پربرکت انقلابداشته باشد.

کد مطلب: ۶۷۸۸۵۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، محمد بهرامی با صدور پیامی به مناسبت روز بسیج دانش‌آموزی این روز را به همه طلایه‌داران علم و آگاهی تبریک گفت.

در این پیام آمده است: با فرمان تاریخی رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج و به تأسی از این فرمان در تمامی اقشار جامعه از کارگران تا پزشکان و از کارمندان تا کشاورزان هر کدام نقش خود را در تشکیل ارتش ۲۰ میلیونی ایفا نمودند.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان تهران بیان داشت: در این میان قشر دانش آموزی با اهداء ۳۶ هزار شهید از جمله اقشاری بود که چه در دوران دفاع مقدس و چه پس از آن با تربیت نسل های انقلابی و پرورش جوانان برومند این سرزمین گامهای بلندی در عرصه های مختلف از جمله علم و فناوری، ورزشی، فرهنگی، اجتماعی ،محرومیت زدایی و... برداشته است.

در بخش پایانی این پیام آمده است: بر خود لازم می دانیم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دانش آموز بسیجی شهید محمد حسین فهمیده که امام خمینی (ره) در مورد ایشان فرمودند: رهبر ما آن طفل ۱۳ ساله است ... و ادای احترام به ۳۶ هزار شهید دانش آموز، فرا رسیدن هفته بسیج دانش آموزی را به این قشر آینده ساز تبریک عرض نماییم و امیدواریم این شجره طیبه که از بهترین فرزندان کشور تشکیل شده است، در آینده نیز تحت پیروی از منویات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و در کنار خدمتگزارانشان در سازمان بسیج دانش آموزی نقشی اساسی در تداوم حیات پربرکت انقلاب اسلامی، همراه با سایر اقشار بسیج داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار