برگزاری یادواره شهدا و تشییع پیکر شهید در کانون سمیه شهرری

آیین یادواره شهدا به مناسبت 8 آبان و هفته بسیج دانش آموزی با حضور مسئولین فرمانداری، روسای سازمان بیسج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان ،رئیس و شورای معاونین آموزش و پرورش ناحیه یک ری و مسئولین سپاه سید الشهدا و حضرت عبد العظیم (ع) در کانون سمیه شهرری برگزار شد.

کد مطلب: ۶۷۸۷۴۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، در این مراسم که با شرکت حدود 300 نفر از دانش آموزان بسیجی پسر مقاطع متوسطه اول و دوم آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری برگزار شد، سردار حسینی فرمانده سابق سپاه البرز و سپاه علی بن ابیطالب(ع) قم دراهمیت زنده نگه داشتن یاد و خاطره رشادت های دانش آموزان شهید و به ویژه شهید حسین فهمیده سخنانی ایراد کرد.

در ادامه از خانواده شهید دانش آموز شهرری حمید عباسپور اصل توسط سرهنگ طلوعی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عبدالعظیم(ع) و روسای سازمان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان استان تهران تجلیل به عمل آمد.

در بخش دیگری از این برنامه شالباف پاسدار ناحیه مقاومت بسیج عبدالعظیم(ع) ری به زندگینامه شهید همت پرداخت و از ارزشهای این شهید والامقام برای حضار گفت.

برنامه با مداحی حاج مهدی سماواتی و تشییع پیکر مقدس یکی از شهدای گمنام جنگ تحمیلی همراه بود.

شایان ذکر است ، در این مراسم تمهیدی معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری ری، سرهنگ طلوعی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عبدالعظیم(ع)،سرگرد بهرامی رئیس سازمان بسیج دانش آموزی، عبداللهی رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان تهران،نصیری رئیس و شورای معاونین اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری حضور داشتند.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار