پاسخ اداره آموزش و پرورش رامسر به نامه‌ی مرضیه کیایی

مقدمات ادامه‌تحصیل مرضیه کیایی در یکی از مدارس شبانه‌روزی فراهم می‌شود

اداره آموزش و پرورش شهرستان رامسر در واکتش به نامه‌ی منتشر شده دانش‌آموز سپارده‌ای از شهرستان رامسر ضمن دلجویی از او با حضور مسئولینش در منزل این دانش‌آموز، جوابیه‌ای نیز صادر کرد.

کد مطلب: ۶۷۸۷۳۴
لینک کوتاه کپی شد

روز گذشته نامه‌ی مرضیه کیایی دانش‌آموز پایه هشتم روستای سپارده رامسر در فضای مجازی خطاب به فرماندار رامسر منتشر شد که اعلام می‌کرد به دلیل مشکلات مالی قادر به ادامه تحصیل در شهر نیست.

در جوابیه‌ی اداره آموزش و پرورش شهرستان رامسر آمده است:

۱- با توجه به اینکه تعداد دانش آموز متقاضی تحصیل در دوره متوسطه دوم منطقه اشکور رامسر یک نفر می باشد، و از طرفی به جهت کاهش دانش آموز امکان تشکیل کلاس در منطقه ممکن نمی باشد.

۲- با توجه به اهمیت تحصیل دانش آموزان مناطق محروم و نظارت دائمی بر این مناطق، در طول سال گذشته بیش از ۱۰ بار بازدید توسط رئیس ، معاونین و کارشناسان آموزش و پرورش رامسر و حتی مدیرکل آموزش و پرورش مازندران و معاونان اداره کل از مناطق کوهستانی شهرستان صورت پذیرفت.

۳- با توجه با بازدیدهای دائمی و حضور فعال نمایندگان آموزش و پرورش در این مناطق، هیچ موردی به عنوان نگرانی بازماندن از تحصیل از سوی دانش آموزان منطقه مشاهده نشد و کل دانش آموزان منطقه مورد رصد آموزش و پرورش رامسر قرار دارند.

۴- تا پیش از رسانه ای شدن نامه، هیچ گونه مراجعه ای مبنی بر مشکل بازماندن از تحصیل از سوی دانش آموز و خانواده مذکور مطرح نشد. در صورت مراجعه خانواده ها در چنین زمینه هایی مطمئناً مراتب پیگیری شده و در هر صورت سعی می شود شرایط ادامه تحصیل دانش آموزان فراهم گردد.

۵-به محض وصول نامه هیئتی به دستور مدیرکل آموزش و پرورش مازندران به منطقه اعزام شده و مذاکراتی با خانواده دانش آموز صورت گرفت تا مقدمات ادامه تحصیل نامبرده (در صورت موافقت دانش آموز) در یکی از مدارس شبانه روزی استان فراهم گردد.

۶- در سال گذشته طی بازدید مدیرکل محترم و فرماندار شهرستان از منطقه اشکور هدایا و تجهیزات کمک آموزشی ویژه همکاران و دانش آموزان تهیه و در سطح مدارس توزیع گردید که نشان از توجه ویژه آموزش و پرورش به مناطق محروم است.

۷- با پیگیری آموزش و پرورش و با همکاری بانک ملی مرکزی استان یک باب آموزشگاه جهت ادامه تحصیل دانش آموزان روستای سپارده در دست اقدام است.

همچنین معاون آموزش متوسطه و مدیر روابط عمومی اداره آموزش و پرورش رامسر امروز به دیبدار مرضیه کیایی رفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار