برگزاری یادواره شهدای دانش آموز در نطنز

بسيج دانش آموزي، يک نهاد آموزشي است که با برنامه هاي مدون و ايجاد پايگاه هاي علمي سعي دارد گام مؤثري در ارتقاي توان علمي دانش آموزان داشته باشد.

کد مطلب: ۶۷۸۵۷۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از نطنز ، محمودی مدیر آموزش و پرورش نطنز در مراسم یادواره شهدای دانش اموز شهرستان نطنز که در کانون شهید مطهری با حضور امام جمعه و فرمانده نیروی انتظامی و سپاه و جمعی از مسئولین شهرستان برگزار شد گفت : بسيج دانش آموزي، يک نهاد آموزشي است که با برنامه هاي مدون و ايجاد پايگاه هاي علمي سعي دارد گام مؤثري در ارتقاي توان علمي دانش آموزان داشته باشد. بسيج، عبارت است از مجموعه اي که در آن، پاکترين انسانها، فداکارترين و آماده به کارترين جوانان کشور در راه اهداف عالي اين ملت و براي کمال رساندن و به خوشبختي رساندن اين کشور، جمع شده اند.
وی در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص سازمان بسیج دانش آموزی گفت: بنا به گفته ایشان، بسیج دانش آموزی، تشکلی امین و متدین است و باید در کانون تفکر بسیج قرار گیرد.
محمودی بسيج را مجموعه ای از تشکيلاتي دانست که در آن، افراد به يک مجموعه عظيم و منسجم، آگاه، متعهد، بصير و بيناي به مسائل کشور و به نياز ملت، تبديل مي شوند و مجموعه اي که دشمن را بيمناک، و دوستان را اميدوار و خاطر جمع مي کند. معناي بسيج اين است.
مدیر آموزش و پرورش نطنز با تاکید بر برگزاری هر چه باشکوه راهپیمایی 13 آبان گفت: در روز 13 آبان دانش‌آموزان شهرستان نطنز همگام با سراسر کشور با حضور پرشور در راهپیمایی این روز، روز ملی مبارزه با استکبار، خشم و انزجار خود را از آمریکا و سردمداران استکبار جهانی اعلام می‌کنند.
محمودی برنامه های آموزش و پرورش را در هفته بسیج دانش آموزی شامل برگزاری یادواره شهدای دانش آموز، تجلیل از دانش آموزان فعال بسیجی و نخبه، گلباران مزار شهدای گمنام شهرستان، دیدار با خانواده شهدا و ائمه جمعه شهرستان، نشست های بصیرتی، به عنوان اهم این برنامه ها توسط دانش آموزان می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار