یادواره ۱۲۰ شهید مدافع حرم شهرری

مراسم یادواره ۱۲۰ شهید مدافع حرم شهرستان ری و ۳۰۰شهید حوزه۳۵۹ حسین بن علی(ع) و وداع با شهید تازه تفحص شده محسن ملکیان در آستان مقدس شیخ صدوق(ره) برگزار شد.

کد مطلب: ۶۷۷۶۹۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، مراسم یادواره ۱۲۰ شهید مدافع حرم شهرستان ری و ۳۰۰شهید حوزه۳۵۹ حسین بن علی(ع) با حضور مردم مومن شهرری، خانواده های معظم شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم، محسن علیجانی زمانی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، حسن خلیل آبادی عضو شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش، سرهنگ علی طلوعی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم(ع) ری، حجت الاسلام رضایی مسئول حوزه نمایندگی ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم(ع) ری، فخاری جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم(ع) ری، حجت الاسلام مسلمی معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه ۲۰تهران و صدها نفر از اقشار مختلف مردم در آستان مقدس شیخ صدوق(ره) برگزار شد.

سردار محمدجعفر اسدی فرمانده سابق نیروی زمینی سپاه پاسداران که سخنران این مراسم بود، مطالبی را درخصوص مقام بالای شهدا و اهمیت دفاع از مرزهای اسلام در خارج از کشور و حرمین اهل بیت علیهم السلام بیان کرد.در بخشی از این مراسم، نمایشی با موضوع مدافعان حرم و شهادت شهید محسن حججی اجرا شد.ا

در بخشی از این مراسم همسر شهید علیرضا توسلی فرمانده تیپ فاطمیون در این مراسم خاطراتی از شهید والا مقام و آرزوی وی برای شهادت بیان کرد و گفت: همسرم می گفت؛ این جبهه مقاومت تمام شدنی نیست. این از علائم آخرالزمان است و نهایتا به آزادی قدس و ظهور امام زمان(عج) منتهی خواهد شد. می‌گفت، این روحیه مقاومت بین ملت‌ها در حال زنده شدن و فراگیر شدن است و ما افغانستانی‌ها حتما باید در این ماجرا حضور داشته باشیم.

گفغتنی است جرای تواشیح و مداحی از دیگر بخشهای این آیین معنوی بود.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار