امام جمعه شهرری:

قدرت موشکی ما آماده دفاع از جمهوری اسلامی است

امام جمعه شهرری گفت:آمریکا اگر برخورد نامناسبی داشته باشد، موشک های خودمان را بر سر آنان خواهیم ریخت و یک لحظه درنگ نخواهیم کرد.

کد مطلب: ۶۷۷۶۲۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، حجت الاسلام سید علی شاهچراغی امام جمعه شهرری در خطبه های نماز عبادی سیاسی این هفته که در مصلی بزرگ حضرت عبدالعظیم (ع) برگزار شد، ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی، اظهار داشت: تقوا کلید عزت و سعادت انسان است.

وی در ادامه، با بیان اینکه سفره داعش در حال جمع شدن است، گفت: لازم است از مردم عراق، مسئوولان و بخصوص حشد شعبی جوانان تقدیر شود که این حماسه ها را آفریدند و این اتحاد در عراق حاصل شد.

وی موفقیت دیگر عراقی ها را جمع کردن فتنه بازرانی عنوان کرد و ادامه داد: نیروهای حشد شعبی با تبعیت از مراجع تقلید مانع این فتنه و تجزیه عراق شدند، این لقمه برای بارزانی بزرگ بود که عراق را تجزیه کند و از موضع نخست وزیر مقتدرانه عراق نیز باید تقدیر کرد زیرا به عربستان که گفته بود حشد شعبی باید برود، پاسخ قاطعی داد و بر ماندن این نیروها تاکید کرد.

امام جمعه شهرری تصریح کرد: آمریکا میلیاردها دلار خرج کرد تا عراق تجزیه شود تا بین طوایف مسلمانان در عراق اختلاف و تفرقه ایجاد کند که این اتفاق نیفتاد و از سردار سلمیانی که افتخار شیعه و جهان اسلام است نیز تشکر می کنیم.

حجت الاسلام شاهچراغی درخصوص رای گیری کنگره آمریکا برای مقابله با توان موشکی ایران، بیان کرد: بیش از ۴۰۰ نفر از کنگره آمریکا به مقابله با توان موشکی ایران رای دادند و تنها دو نفر رای ندادند و جان کری زمانی که وزیر امور خارجه آمریکا بود گفته بود،ما با توان هسته ای ایران مقابله می کنیم و دولت آینده نیز باید با توان موشکی ایران مقابله کند.

وی با بیان اینکه هدف اصلی حزب دموکرات و جمهوری خواه آمریکا، ساقط کردن رژیم انقلاب اسلامی است، گفت: قدرت ایران توهم نیست، ما براساس اندیشه قرآنی بدون توجه به این یاوه گویی ها باید توان خود را در هسته ای و موشکی بیافزاییم و این را باید آموخته باشیم که آمریکا قابل اعتماد نیست.

امام جمعه شهرری با بیان اینکه آمریکا مکار است، ابراز کرد: الان موشکهای ما آماده است، آمریکا اگر برخورد نامناسبی داشته باشد ما موشک های خودمان را بر سر آنان خواهیم ریخت و یک لحظه درنگ نخواهیم کرد.

/خبرنگار:نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار