رئیس اداره ورزش و جوانان لامرد ؛

صنایع مستقر در لامرد حامی ورزش لامرد باشند

رئیس اداره ورزش و جوانان لامرد گفت: مدیران صنایع لامرد یک وظیفه اجتماعی و فرهنگی نسبت به ورزش و فرهنگ لامرد دارند و حامی ورزش و ورزشکاران لامردی باشند.

کد مطلب: ۶۷۷۴۵۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا فارس، حمید غلامپور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هفته تربیت بدنی با بیش از 40 ویژه برنامه ورزشی و سلامت آغاز شد، اظهار کرد: با برنامه ریزی های مناسب در حوزه ورزش شهرستان مسابقات و برنامه های ورزشی در تمامی رشته ها زیر نظر هیئت های ورزشی برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لامرد به وضعیت پروژه های ورزشی این شهرستان اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه مجموعه ورزشی شهدای رمضان یکی از بزرگترین مجموعه های ورزشی لامرد به شمار می رود، عملیات دیوار چینی آن به سرعت در حال انجام است و امیدواریم با تلاش های مستمر این مجموعه ورزشی در دهه فجر به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه 100 میلیارد ریال اعتبار مجموعه ورزشی تابناک تامین شده است، افزود: با توجه به عقد قرار داد میان شرکت ملی نفت و اداره ورزش و جوانان، پروژه مجموعه بزرگ ورزشی تابناک که شامل استخر سرپوشیده و سالن چند منظوره است باید تا پایان سال 97 به بهره برداری برسد.

غلامپور از احداث 9 چمن مصنوعی مینی فوتبال در شهرستان لامِرد خبر داد و گفت: با تلاش های اقای علوی نماینده مردم شهرستان های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی ، اعتبارات احداث 5 زمین چمن مصنوعی از محل اعتبارات استانی و 4 زمین مصنوعی دیگر از اعتبارات ملی تصویب شده است.

وی به جایگاه مطلوب شهرستان لامرد در زمینه ورزش اشاره کرد و ابراز داشت: توسعه زیر ساخت های ورزشی در محلات یکی از اولویت های اصلی ما است چرا که این امر زمینه رشد و تربیت نخبه های ورزشی و پرورش استعداد ها است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لامرد با بیان اینکه نزدیک به 4 هزار ورزشکار سازمان نیافته در این شهرستان در حال فعالیت هستند، خاطر نشان کرد: خوشبختانه تا به امروز بیش از 3 هزار ورزشکار سازمان یافته و دارای بیمه ورزشی زیر نظر26 هیئت ورزشی در حال فعالیت هستند که امیدواریم با برنامه ریزی دقیق تمامی ورزشکاران لامردی سازماندهی شوند.

وی با بیان اینکه ورزشکاران لامردی در دوره های متعددی توانسته اند برای میهن خود افتخار آفرینی کنند، تصریح کرد: شهرستان لامرد در حوزه ورزش قهرمانی و استعداد یابی در رشته های مختلف بسیار موفق بوده و این ورزشکاران توانسته اند در رده های استانی، کشوری و مسابقات جهانی مدال های مختلفی را به نام خود به ثبت برسانند.

غلامپور لامرد را به عنوان یک شهرستان با ظرفیت های خوب ورزشی معرفی کرد و اذعان داشت: صنایع بزرگی همچون آلومینیوم جنوب، کارخانجات سیمان لامرد، منطقه انرژی بر لامرد، شهرک های صنعتی ، منطقه گازی تابناک و شهرداری ها حداقل در این شهرستان در کنار کار صنعت و تولید و اشتغال زایی، در زمینه توسعه اماکن ورزشی گامی موثر بردارند.

رئیس اداره ورزش و جوانان لامرد بیان کرد: صنایع در سایر استان ها در رده های مختلف سنی و در سطوح ملی و بین المللی باشگاه داری میکنند و برخی صنایع در استان ها حتی زیر ساخت های مهمی همچون ورزشگاه و استخر های سرپوشیده می سازند آنگاه در شهر صنعتی لامرد باشگاه های ورزشی و ورزشکاران با کمبود فضای ورزشی مناسب و اسپانسر ورزشی مواجهه هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار