معاون ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور:

اتصال طرح راه آهن اردبیل به شبکه ریلی جزء پروژه های اولویت دارکشور است

معاون ساخت و توسعه راه آهن، بنادر و فرودگاه های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشورگفت:اتصال طرح راه آهن اردبیل به شبکه ریلی کشور جزء پروژه های اولویت دار است.

کد مطلب: ۶۷۷۴۴۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل،جبارعلی ذاکری گفت: اتصال پروژه راه آهن اردبیل به شبکه ریلی کشور در سبد دوم پروژه های اقتصاد مقاومتی کشور قرار گرفته و از امسال سرعت بیشتری می گیرد .

وی در سفر خود به اردبیل و در بازدید از پروژه راه آهن اردبیل به میانه به تشریح اهداف سفر خود به اردبیل پرداخت و گفت: برای تسریع در اجرای این پروژه اعتبار بالغ بر ۸۵میلیارد تومان برای سالجاری در نظر گرفته شده است که تاکنون ۶۱درصد آن محقق شده است و هدف ما از این سفر بازدید از روند ادامه پروژه و ترغیب پیمانکاران برای انجام فعالیت بیشتر جهت اخذ مابقی اعتبار اختصاص یافته است .
معاون ساخت و توسعه راه آهن، بنادر و فرودگاه های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در پاسخ به این سوال که بر اساس قول دولت در سفر به استان اردبیل آیا این پروژه تا پایان دولت به اتمام خواهد رسید خاطر نشان کرد: روند اعتبارات پیش بینی شده و قرار گرفتن پروژه راه آهن اردبیل در سبد دوم پروژه های اقتصاد مقاومتی کشور عملیاتی شده و به بهره برداری رسیدن این پروژه را در زمان پیش بینی شده نشان می دهد که امیدواریم شاهد این اتفاق مبارک باشیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار