در مسابقه بین المللی نامه نگاری

تمبر طلا نصیب دانش آموز قمی شد

جوائز دانش آموزان شاخص قمی شرکت کننده در مسابقه بین المللی نامه نگاری اهداء شد.

کد مطلب: ۶۷۷۲۴۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از قم؛ امروز سوم آبان مراسم اهداء جوائز دانش آموزان شاخص استان قم که در مسابقه نامه نگاری شرکت کرده بودند در سالن همایش اداره کل پست استان قم با حضور مدیرکل، معاون و روسای ادارات برگزارشد.

در این مراسم که دانش آموزان به اتفاق خانواده های خود شرکت کرده بودند، ابتدا آیاتی چند از کلام الله مجید توسط رئیس اداره نامه رسانی تلاوت شد سپس سرود جمهوری اسلامی ویک کلیپ که انواع فعالیت های پستی همراه با یک سرود را نمایش می داد پخش شد.

در ادامه جلالوند مسئول روابط عمومی پست استان، ضمن خیرمقدم وتبریک به دانش آموزان وخانواده های آنها، مختصری از روند اجرای این مسابقه بین المللی وموضوع آن وتعدادشرکت کنندگان در سراسرکشور واستان قم را شرح داد، وی بیان داشت: که دربین 17 اثر برتر کل کشور که حائز رتبه و دریافت جایزه تمبر طلا شده اند، یک دانش آموز دختر سوم ابتدائی از دبستان شهید عبدی پور استان قم به نام مینا پارسا نیز حضوردارد، همچنین جلالوند اذعان داشت: که 9 دانش آموز دیگر که دراین مسابقه شرکت کرده اند وبه عنوان شرکت کننده دارای اثر مطلوب دربین 12600 شرکت کننده کشوری و 136شرکت کننده استان قم، شناخته شده اند از طرف معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران مورد تقدیر قرار گرفته اند که در این مراسم هدایائی به رسم یاد بود به آنها اهدا می شود.

بعداز گزارش روابط عموم ، بیرانوند مدیرکل پست استان قم طی سخنانی ضمن تقدیر وتشکر از دانش آموزان و خانواده های آنها که در این مسابقه بین المللی نامه نگاری شرکت کرده اند، اظهار داشت که پست از قدیمی ترین وسایل ارتباطی بشربوده که به محض تشکیل اجتماعات کوچک این وسیله ارتباطی نیز موجودیت پیدا کرد ودر طول تاریخ پ ابه پای تکنولوژی پیشرفت کرد و یک ارتباط ماندگار شد و در این زمان هم در حال تکامل و هوشمند شدن است که در حال حاضر درصد قابل توجهی از خدمات ارائه شده پستی هوشمند هستند که روز به روز برتعداد آنها اضافه می شود سپس بعضی از خدمات نوین پستی را به طور مختصر شرح داد.

در پایان بعضی از دانش آموزان چندسطری از نامه خود را خواندند ومورد تشویق حاضرین قرار گرفتند سپس جوائز دانش آموز برتر و سایر دانش آموزان شاخص به آنها اهداءشد و در نهایت با گرفتن عکس دسته جمعی مراسم خاتمه یافت .

شایان ذکر است مسابقه بین المللی نامه نگاری هرساله در ایام دهه فجر برگزا رمی شود و در هفته پست برندگان آن اعلام می شوندکه امسال بدلیل افتتاح پروژه های «سیماک »و«پست من» در هفته پست این برنامه با تاخیر برگزار شد.

موضوع مسابقه در سال 95 این بود )) : تصورکنید شما مشاور دبیر کل سازمان ملل هستید، در این صورت برای کمک به او ابتدا به کدامیک از موضوعات مورد بحث جهان خواهید پرداخت))

/حانیه عطائی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار