آغاز گردهمايی معاونان و کارشناسان حوزه پرورشی و فرهنگی مازندران

دوره آموزشی توجیهی معاونان، کارشناسان و مدیران حوزه پرورشی و فرهنگی شهرستان‌ها و مناطق مازندران آغاز به کار کرد.

کد مطلب: ۶۷۷۱۶۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا-مازندران، گردهمایی کارکنان حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران با حضور معاونين پرورشی و تربيت بدنی، كارشناسان قرآن، امورتربيتی، فرهنگی و هنری، مشاوره، مديران درالقران و كانون‌های فرهنگی وتربیتی و رؤسا و كارشناسان ستادی استان در اردوگاه شهدای دانش‌آموز استان آغاز شد.

به گفته‌ی محمد شعبانی معاون پرورشی وفرهنگی آموزش و پرورش مازندران این گردهمایی امروز چهارشنبه سوم آبان‌ماه آغاز شده و تا فردا پنجشنبه چهارم آبان‌ماه ادامه خواهد داشت.

شعبانی گفت: «از اهداف این گردهمایی تبیین سیاست‌های اجرایی و برنامه‌های حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی و هنری آموزش و پرورش استان در سال تحصیلی جدید است. امسال نیز رویکرد ارتقای برنامه های پرورشی و فرهنگی را در مدارس دنبال خواهد شد.»

محمود تنها ريیس اداره قرآن و عترت و نماز آموزش و پرورش مازندران نیز گفت: «در این همایش دو روزه طرح‌ها و برنامه‌های کلان اداره قرآن و عترت و نماز استان در محورهای آموزشی، تبلیغی - ترویجی و نظارتی تبیین و توجیه می‌شود.»

تنها افزود: «از اهداف اين دوره آشنایی بیشتر کارشناسان و مدیران دارالقرآن‌های استان با برنامه‌ها و طرح‌های قرآنی سال جاری است.»

وی یادآور شد: «در این دوره دو روزه اساتید برجسته قرآنی و مدیریتی استان به ارایه راهکارهای افزایش کارآمدی فعاليت‌های قرآنی خواهند پرداخت.»

تنها افزود: «اميدواریم امسال شاهد گسترش سه منشور نورانی قرآن و عترت و نماز باشيم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار