بیستمین دوره انتخابات دانش آموزی در شهریار برگزار شد

انتخابات شوراهای دانش آموزی همزمان با سراسرکشور و به طور نمادین در مدرسه شاهد شهید مسعود درخشان و با حضور عابدی مشاور مدیر و جوادی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهریار برگزار شد.

کد مطلب: ۶۷۷۱۱۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستان های تهران: در راستای انتخابات شوراهای دانش آموزی پیام وزیر آموزش و پرورش با این مضمون که نقش و جایگاه دانش آموزان در طول تاریخ انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست، حضور جوانان و نوجوانان در عرصه های متفاوت اجتماعی، فرهنگی و سیاسی و میثاق این عزیزان با آرمان ها و اهداف والای حضرت امام خمینی ، بنیان گذار انقلاب اسلامی قابل تحسین است.

به دنباله این پیام وی ارتباط شوراهای دانش آموزی، به عنوان یکی از ارکان تاثیر گذار مدارس با هدف توانمندسازی و تقویت مهارت های اجتماعی و مدنی دانش آموزان و مشارکت آنان در فعالیت های تربیتی و آموزشی تشکیل شده است.

مدیر مدرسه شهید درخشان بیان کرد: محور تبلیغات دانش آموزان حداقل کمیت و حداکثر کیفیت و بازدهی آن ها بود و به همین منظور آن ها در جایگاهی مشخص و بدون اسراف کاغذ تبلیغات خود را به نمایش گذاشته بودند.

جوانشیر جوادی معاون پرورشی و تربیت بدنی شهریار نیز اذعان داشت: شوراهای دانش آموزی وظایف متعددی را عهده دار می شوند لذا باید با مشارکت و همکاری با یک دیگر در انجام این وظایف کوشا باشند.

گفتنی است در پایان این مراسم دانش آموزان به کاندیدای منتخب خود رای دادند و پس از شمارش آرا و در زمان معینی شوراهای دانش آموزی مشخص خواهند شد.

/خبرنگار: سارا وثاق/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار