فرمانده انتظامی استان البرز مطرح کرد:

اولویت فرماندهی ناجا، ارتقاء تعالی رفتار سازمانی کارکنان با مردم است

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه ارتقاء تعالی رفتار سازمانی کارکنان در دستور کار فرماندهی ناجا قرار دارد، گفت: ‌ادبیات نامناسب نیروی انتظامی موجب دور شدن مردم از ناجا خواهد شد.

کد مطلب: ۶۷۶۷۸۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا البرز از کرج، عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی البرز در دیدار با مدیران اصحاب رسانه استان که عصر امروز در محل ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، اظهار داشت: رسانه‌ها نقش موثری در اطلاع‌رسانی صحیح و دقیق دارند و در سال‌های گذشته در پلیس رفتار سازمانی و آموزش‌هایی به کارکنان داده شد تا گفتمان ماموران با مردم نظام‌مند باشد.

وی افزود: در طول خدمتم به این موضوع توجه کرده‌ام و در البرز نیز به دنبال ارتقای تعالی رفتار سازمانی کارمندان ناجا هستم.

وی با بیان اینکه برای جلوگیری از پراکندگی در اطلاع‌رسانی، مجموعه اطلاع‌رسانی پلیس البرز تقویت شد، گفت: مسئول اطلاع‌رسانی برای اطلاع‌رسانی اخبار و اطلاعات در استان البرز منصوب شد.

فرمانده انتظامی البرز با بیان اینکه مردم باید احساس آرامش داشته باشند، گفت: به دنبال اطلاع‌رسانی صحیح و ایجاد احساس امنیت در بین مردم هستیم و یکی از ملاک‌های رده‌های عملیاتی کاهش زمان وقوع تا کشف جرم است.

فرمانده انتظامی البرز با بیان اینکه از حضور در جمع رسانه ها اهداف مشخصی را دنبال می کند، گفت: یکی از اهداف حضور ناجا در رسانه ها، اطلاع‌رسانی صحیح و ایجاد احساس امنیت در بین مردم است که با کاهش زمان وقوع تا کشف جرم به این مهم دست خواهیم یافت.

فرمانده انتظامی البرز با بیان اینکه آموزش شهروندان در دستور کار ناجا قرار دارد، گفت: مردم باید با پیشگیری از جرم آشنا و از وقوع جرم جلوگیری کنند.

وی با بیان اینکه باید فرهنگ‌سازی در همه جوانب در دستور کار قرار گیرد، گفت: در موضوع نظم و انضباط شهری موضوعی در شهر آغاز می‌شود و به زودی با توجه به سطح سواد کرج این شهر به یک شهر نمونه اجرای قوانین و مقرارت تبدیل می‌شود.

محمدیان در پایان افزود: استفاده از ظرفیت‌های خیرین امنیت ساز در دستور کار ناجا قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار