هادی قضات سرپرست گروه آوازی موزیکال الیور توئیست

نمایش موزیکال الیور توئیست با حضور هادی قضات، کارگردان آنسامبل اپرای تهران و سولیست ارکستر سمفونیک تهران در تالار وحدت روی صحنه می رود.

کد مطلب: ۶۷۶۶۷۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا؛ قضات دانشجوی دانشگاه موسیقی و هنرهای زیبای شهر وین، فارغ‌التحصیل رشته ی اپرا از دانشگاه موسیقی و هنرهای زیبای شهر گراتس و آکادمی بین‌المللی اپرای سانتا چیچیلیا در شهر رم را در کارنامه کاری خود دارد. او همچنین با نقش‌های متعددی از جمله، پاپاگنو از فلوت سحرآمیز در افتتاحیه ی اپراهال موموت گراتس، فیگارو از عروسی فیگارو، پدر از هانسل و گرتل، جانی اسکیکی و ... در اروپا روی صحنه رفته است .

از جمله فعالیت های قضات در ایران، میتوان به تاسیس آنسامبل اپرای تهران در سال ۱۳۹۰ و کارگردانی اپراهای جانی اسکیکی، هانسل و گرتل و نمایش موزیکال اشکهاو لبخندها اشاره کرد .

به گفته هادی قضات در اجرای این موزیکال، مانند دیگر اجراهای برونمرزی بازیگران وظیفه دارند در حین اجرای نمایش، خطوط آوازی خود را همزمان به بهترین نحو بخوانند .

موزيكال اليور توئيست به كارگرداني حسين پارسايي و تهيه كنندگي موسسه فرهنگي هنري حرير هنر شرق از اواخر آبان ماه در تالار وحدت روي صحنه خواهد رفت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار