جلسه هم اندیشی طرح تکاپو در حوزه گردشگری برگزار شد

جلسه هم اندیشی طرح تکاپو در حوزه گردشگری با هدف بررسی پتانسیل‌های موجود استان به منظور ایجاد اشتغال در گردشگری در دفتر معاونت گردشگری آذربایجان شرقی برگزار شد.

کد مطلب: ۶۷۶۴۴۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از آذربایجان شرقی، این جلسه با حضور کارشناسان استانداری، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، معاونت گردشگری استان و شهرداری کلانشهر تبریز با هدف بررسی پتانسیل‌های موجود استان به منظور ایجاد اشتغال در گردشگری در دفتر معاونت گردشگری استان برگزار شد.

سرپرست معاونت گردشگری آذربایجان شرقی گفت: در این جلسه ماهیت و لزوم انجام طرح تکاپو در استان در حوزه گردشگری در اجرای طرح ها و پروژه های زودبازه بررسی شد.

فرشاد رستمی یکی از عوامل موثر در اجرای این طرح ها را همکاری سایر دستگاههای اجرایی استان در جهت پیشبرد اهداف این طرح عنوان کرد و افزود: با هم افزایی تمام دستگاهها و نهادهای ذیربط در جهت پیشبرد این طرح در استان به ویژه در حوزه گردشگری به عنوان یکی از رسته های کلیدی در مسیر ایجاد اشتغال پایدار و فراگیر می توان گام برداشت.

وی به ضرورت حضور بخش خصوصی در اجرای این طرح ها اشاره و خاطر نشان کرد: بررسی و شناسایی موانع و مشکلات بخش خصوصی در مسیر توسعه گردشگری و تعریف پروژه های قابل اجرا در حوزه سرمایه گذاری و راهکارهای مناسب برای حل مشکلات در این حوزه به منظور بهره برداری در پیشبرد این طرح از عوامل کلیدی به شمار می رود.

سرپرست معاونت گردشگری در خاتمه یادآور شد: با توجه به پتانسیلهای آذربایجان شرقی، توانمندسازی راهنمایان گردشگری به عنوان سفیران فرهنگ و نیز تقویت اشتغال در روستاهای هدف گردشگری با شناسایی و معرفی سرمایه گذار در حوزه بوم گردی می تواند یکی از پیامدهای مثبت اجرای این طرح در حوزه گردشگری استان باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار