ضرورت آشنایی عموم مردم با قوانین منابع طبیعی در مسیر عدالت

اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ساوجبلاغ با همکاری شهرداری کوهسار ،کلاس آموزشی با محوریت " آشنایی با قوانین و مقررات منابع طبیعی" برگزار نمود.

کد مطلب: ۶۷۶۰۸۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا البرز از کرج، اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ساوجبلاغ با همکاری شهرداری کوهسار نسبت به برگزاری کلاس آموزشی با محوریت " آشنایی با قوانین و مقررات منابع طبیعی " با حضور اعضای شورای اسلامی، دهیاریهای بخش چندار و گروه سفیران و همیاران طبیعت در محل فرهنگسرای شهرداری کوهسار اقدام نمود.

بابازاده؛ فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان ساوجبلاغ؛ ضمن تقدیر و تشکر از حضور و همکاری افراد شرکت کننده در کارگاه آموزشی به تشریح کلیه قوانین و مقررات منابع طبیعی و نحوه تنظیم پرونده تخلف در راستای ورود دام غیر مجاز به مراتع (ماده 44 قانون حفاظت و بهره برداری و تصرف و تخریب اراضی ملی ) ماده 55 قانون حفاظت و بهره برداری) جهت همکاری هرچه بهتر عموم مردم و حفظ این نعمت خدادادی پرداخت . .

در پایان کارشناسان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری این شهرستان، عزیزی، بابازاده و مقدم نسبت به پاسخگویی به مشکلات و سوالات افراد شرکت کننده در کارگاه آموزشی اقدام نمودند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار