گوشه گیری، افسردگی وامراض روانی از آثار مخرب انحرافات جنسی است

رییس دادگستری شهرستان نی ریز در جمع اولیا و مربیان دانش آموزان در خصوص آسیب های اجتماعی گفت: مرض های اجتماعی راباید تشخیص دادوآسیب های اجتماعی از صدمات مالی وجانی مهلک تراست.

کد مطلب: ۶۷۵۷۸۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا فارس؛ همزمان با هفته پیوند اولیا ومربیان همایش سواد رسانه ای، آسیب های اجتماعی وخانواده با حضورفرهنگیان واولیاء دانش آموزان نی ریزی در سالن دبیرستان شبانه روزی شهدای والفجر8 این شهر برگزار شد.

حجت الاسلام مهدوی رییس دادگستری شهرستان نی ریز ضمن تبریک هفته پیوند اولیا ومربیان سخنانی را دررابطه با انواع آسیب های اجتماعی بیان کرد وگفت: آسیب های اجتماعی شامل موارد متعددی است که از مهمترین آنها عبارتند از وابستگی به مواد مخدرواعتیاد، انحرافات جسمی ، طلاق ، سیاست زدگی، فقر وبیکاری وبی خانمانی، شبکه های اجتماعی واینترنت وماهواره.

وی در ادامه افزود : مرض های اجتماعی راباید تشخیص دادوآسیب های اجتماعی از صدمات مالی وجانی مهلک تراست ودشمنان به دنبال این هستند که بر جامعه های ضعیف وآسیب پذیر غلبه نمایند وهمانند ویروس ها به سراغ جوامعی می روند که بدن های آنها ضعیف و نحیف باشد .

این مقام مسئول با اشاره به گوشه گیری ، افسردگی وامراض روانی که ازآثار مخرب انحرافات جنسی است، درخصوص خودارضایی و شبکه های اجتماعی واینترنت وماهواره ودروغ پردازی اظهار داشت: متاسفانه برخی انحرافات درون گراست وبرخی برون گرا و خود ارضایی از نمونه های درونگراست که فقط ویژه آقایان نیست بلکه خانم ها نیز به آن مبتلا هستند واگر جامعه ما آماده پذیرش حقایق بود بسیاری از حقایق را می توانستیم عنوان کنیم وبنده با اصل ماهواره ، اینترنت و شبکه های اجتماعی درصورتی که از آنها بطور صحیح ودرست استفاده شود ،مخالف نیستم.

حجت الاسلام مهدوی همچنین با اشاره به هوشیاری درخصوص حیله های دشمنان و آمادگی لازم برای مقابله با توطئه های آنان وجنگ نرم ولزوم فرهنگ سازی بصورت ریشه ای وجلوگیری از سیاست زدگی گفت: مردم به شبکه های اجتماعی داخلی اطمینان ندارند، درحالیکه شبکه های اجتماعی خارجی بسیار خطرناک هستند و به مردم باید دراین زمینه آگاهی بخشید و از سیاست زدگی پرهیز کرد ومعنویات را درجامعه رشد وگسترش داد و باور کنیم که خدایی هست ومعادی وجود وکار فرهنگی باید بصورت ریشه ای انجام شود تا اثرات مثبت آن در جامعه ملموس باشد.

شرکت کنندگان دراین همایش درخصوص جرم و جنایات و عدم استفاده فرهنگیان از تنبیه بدنی وتبعات آن ، آموزش خانواده و دانشگاه درخصوص سواد رسانه ای و نحوه کاربرد آن و همچنین درخصوص جرائم اینترنتی ومواد مخدر آموزشهایی را دیدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار